شناسهٔ خبر: 66445888 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ برتر فوتبال؛

تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه نخست

تهران- ایرنا- نیمه نخست دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با تساوی بدون گل به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش چهارشنبه شب ایرنا، دیدار حساس تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی آغاز شده که نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

با توجه به توقف استقلال تهران مقابل تراکتور تبریز، شاگردان اوسمار ویرا این شانس را دارند تا با برتری در این دیدار به صدر جدول صعود کنند که در نیمه نخست نتوانستند به این امر دست پیدا کنند. در مقابل طلایی‌پوشان نیز که کمی از کورس قهرمانی عقب مانده‌اند، امیدوارند تا با برتری در این دیدار حساس، حداقل به کسب سهمیه آسیایی دست پیدا کنند و امیدوار باشند که در ادامه در کورس قهرمانی قرار بگیرند.

استقبال خوبی از این دیدار شده بود و تقریبا هواداران تمام ظرفیت ورزشگاه آزادی را پر کرده بودند و نزدیک به ۶۰ هزار هوادار از نزدیک این دیدار را تماشا می‌کنند.

دقایق حساس:

دقیقه ۲۹: اولین موقعیت جدی برای پرسپولیس بدست آمد. ارسال عبدالکریم حسن در محوطه جریمه سپاهان با ضربه سر گئورگی گولسیانی همراه شد که توپ با اختلاف کمی از بالا دروازه سپاهان به بیرون رفت.

دقیقه ۳۱: ضربه عبدالکریم حسن در زاویه بسته با اختلاف از بالا دروازه پیام نیازمند به بیرون رفت.

دقیقه ۴۰: پاس در عمق تماشایی رضا شکاری در موقعیت مناسب به رامین رضاییان رسید اما ضربه این بازیکن به توپ کنار دروازه برخورد کرد و بهترین موقعیت سپاهان به راحتی از دست رفت.

دقیقه ۴۳: مهدی ترابی با یک حرکت پا به توپ به قلب خط دفاعی سپاهاتن زد و در نهایت ضربه او به شکل خطرناکی از بالا دروازه سپاهان به بیرون رفت.

تیم داوری: بیژن حیدری، کمک‌ها: فرهاد مروجی، علی اکبری نوری و علی صفایی، ناظر: رضا سخندان

ترکیب ابتدایی پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، وحدت حنانوف، حسین کنعانی، گئورگی گولسیانی، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، اوستون ارونوف، امید عالیشاه و عیسی آل کثیر.

سرمربی: اوسمار ویرا

ترکیب ابتدایی سپاهان:

پیام نیازمند، هادی محمدی، برایان دابو، محمد کریمی، رامین رضاییان، سیاوش یزدانی، فرشاد احمدزاده، میلاد زکی‌پور، امید نورافکن، شهریار مغانلو و رضا شکاری.

سرمربی: ژوزه مورایس

نظر شما