شناسهٔ خبر: 66445743 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مراسم تجلیل از برگزیدگان گیلانی طرح ملی فرهنگ و هنر بچه‌های مسجد

معاون فرهنگی هنری ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در این مراسم گفت: استمرار راه شهیدان با فعالیت جوانان در مساجد رقم می‌خورد.

صاحب‌خبر -
<div id="video-display-embed-code_11065799"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4221946/11065799?width=600&height=350"></script></div>

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ مهدی مقدم در ایین تجلیل از برگزیدگان گیلانی چهارمین رویداد ملی فرهنگ و هنر بچه‌های مسجد امروز در مجتمع خاتم الانبیا (ص) رشت برگزار شد، گفت: برای اینکه روح و جانمان را از حرف‌های خوب اشباع کرده و روح خود را ارتقا دهیم، باید در مسجد حضور یابیم.

وی فعالیت در مسجد را تداوم راه شهدا عنوان کرد و افزود: شهدا در راه خدا و دفاع از میهن، جانشان را نثار کردند و اکنون شما بچه‌های مسجد با فعالیت در این مکان مقدس، در راه رضای خدا و تداوم راه شهیدان فعالیت می‌کنید.

مقدم با بیان اینکه کار باید در راه رضای خدا باشد تا ماندگار شود گفت: باید فعالیت‌های جهادگونه خود را در هر مکانی که بستر لازم برای ارائه آن وجود دارد، از مسجد محله خودمان تا هزار کیلومتر دورتر انجام دهیم، همانند همان رزمنده خرمشهری که با دست خالی جلوی دشمن تا دندان مسلح مقاومت کرد و در سی و سومین روز مقاومت در خرمشهر به شهادت رسید.

در پایان این مراسم ، از اعضای ۱۵ کانون فرهنگی هنری مساجد گیلان که حائز رتبه‌های برتر در چهارمین رویداد ملی فرهنگ و هنر بچه‌های مسجد شده بودند تقدیر شد.

نظر شما