شناسهٔ خبر: 66445693 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اختصاص ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار به جاده شادمهر تا انابد

۳۰ کیلومتر از شادمهر به انابد تا پایان امسال و بقیه این جاده تا پایان دولت سیزدهم بقه بهره برداری می رسد.

صاحب‌خبر -

اختصاص ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار به جاده شادمهر تا انابد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، نماینده مردم کاشمر، بردسکن، خلیل‌ آباد و‌ کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی گفت: با دستور رئیس سازمان برنامه و‌ بودجه کشور ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار نقدی برای تمکیل بخشی از باند دوم جاده سه‌ راهی شادمهر به کاشمر و خلیل‌ آباد به بردسکن تا درونه در سال‌ جاری اختصاص یافت.

 

حجت‌ الاسلام جواد نیک‌ بین امروز در جلسه شورای اداری کاشمر که به منظور تجلیل از اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا، جامعه کارگری و فرهنگیان در سالن همایش‌ های فرمانداری کاشمر برگزار شد، افزود: با اعتبار اختصاص یافته تا پایان امسال ۳۰ کیلومتر و تا پایان دولت سیزدهم تمامی این جاده تکمیل و به بهره‌ برداری خواهد رسید.

 

نیک‌ بین همچنین با اشاره به تشکیل اتاق فکر ترشیز از اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا، مدیران و روسای ادارات و‌ نهادها خواست: حداکثر  تا ۲۰ اردیبهشت‌ نسبت به اعلام اولویت‌ ها، کارهای اصلی و مسائل مهم حوزه کاری اقدام کنند.


وی با اذعان به اینکه دولت در سال پایانی فعالیتش مصمم است پروژه‌های نیمه تمام را تکمیل و‌ به بهره‌برداری برساند، یادآور شد: مسایل و کارهای مهم شهرستان در اتاق فکر تا اواسط مردادماه تدوین و برای اجرا و پیگیری در دستور کار قرار می‌گیرد.


در پایان این جلسه به نمایندگی از اعضای شوراهای اسلامی، جامعه کارگری و فرهنگیان از ۱۵ عضو شورا، کارگر و‌ معلم تجلیل شد.

نظر شما