شناسهٔ خبر: 66445384 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تداوم حملات موشکی حزب‌الله به مواضع رژیم صهیونیستی

تهران- ایرنا- جنبش حزب‌الله لبنان امروز (چهارشنبه) از تداوم حملات موشکی به مواضع رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، جنبش حزب‌الله لبنان اعلام کرد که رزمندگان این جنبش، ساختمانی در منطقه اشغالی «المطله» را هدف قرار دادند که به صورت مستقیم به هدف اصابت کرد.

این جنبش تأکید کرد که این حمله در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به روستاهای جنوب لبنان و حمایت از مقاومت غزه صورت گرفت.

حزب‌الله همچنین اعلام کرد که رزمندگان این جنبش، ۲ ساختمان در «شتولا» را با موشک‌های هدایت شونده هدف قرار دادند که به صورت دقیق به هدف اصابت کرد.

در همین ارتباط رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که یک موشک ضد زره به یک خانه در شهرک صهیونیستی شتولا واقع در بخش غربی مرز شمال فلسطین اشغالی با لبنان اصابت کرده است.

به گزارش ایرنا، با آغاز عملیات طوفان الاقصی توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در حمایت از مردم فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

نظر شما