شناسهٔ خبر: 66444646 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

تصاویر و مشخصات گوشی جذاب گلکسی F55 سامسونگ منتشر شد

صاحب‌خبر -

تصاویر و مشخصات گوشی گلکسی F55 سامسونگ منتشر شدند. گلکسی اف ۵۵، یک میان‌رده باکیفیت و جذاب است که از امکانات خوبی بهره می‌برد.

گوشی گلکسی F55 سامسونگ که طی چند ماه گذشته درباره‌اش صحبت می‌شد، این ماه در هند عرضه خواهد شد. این برند هنوز مشخصات دقیق گلکسی اف ۵۵ را اعلام نکرده است، اما به لطف وبسایت گیک‌بنچ، حالا می‌دانیم که گوشی هوشمند سامسونگ از پردازنده اسنپدراگون 7 نسل ۱ کوالکام قدرت خواهد گرفت.

حضور گوشی گلکسی F55 در بنچمارک گیک‌بنچ

فهرست گیک‌بنچ مربوط به سامسونگ گلکسی اف ۵۵ با کد مدل SM-E556B همچنین نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند با 8 گیگابایت رم و اندروید 14 عرضه خواهد شد. این گوشی در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای گیک‌بنچ به ترتیب 843 و 2307 امتیاز را کسب کرده است. این امتیازها نسبت به امتیاز کسب شده توسط دیگر گوشی‌های دارای همین پردازنده پایین‌تر است. با این حال، این دستگاه خاص ممکن است هنوز گوشی در حال توسعه باشد و نسخه نهایی عملکرد بهتری داشته باشد.

تیزری که اخیراً توسط سامسونگ هند به اشتراک گذاشته شده، نشان می‌دهد که تلفن هوشمند Galaxy F55 با دوربین‌های سه‌گانه پشتی، روکش چرم وگان و دو رنگ (که یکی از آن‌ها نارنجی است) عرضه خواهد شد.

انتظار می‌رود گوشی سامسونگ نسخه‌ای تغییرنام‌یافته از گلکسی C55 باشد که اخیراً در چین عرضه شد. در واقع، خود گلکسی C55 هم نسخه‌ای از گلکسی M55 است که هم‌اکنون در هند به‌فروش می‌رسد. این بدان معناست که شما باید انتظار داشته باشید گلکسی اف ۵۵ نیز با یک صفحه‌نمایش 6.7 اینچی فول اچ‌دی پلاس 120 هرتز AMOLED، باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع 45 وات و حسگر اثر انگشت درون صفحه‌نمایش رونمایی شود. مجموعه دوربین سه‌گانه پشتی با یک دوربین 50 مگاپیکسلی هدایت می‌شود، در حالی که دوربین سلفی از یک حسگر 50 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد.

به‌زودی اطلاعات بیشتری از این محصول در اختیار ما قرار خواهد گرفت که آن‌ها را با شما به‌اشتراک می‌گذاریم.

در گجت نیوز بخوانید:
تمام گجت هایی که سامسونگ تا پایان سال ۲۰۲۴ روانه بازار می‌کند گوشی اقتصادی سامسونگ گلکسی C55 در سکوت خبری رونمایی شد

برچسب‌ها:

نظر شما