شناسهٔ خبر: 66444552 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

تخصیص ۱۰۰ هزار میلیارد ریال برای اجرای مطالبات نظام سلامت و پرستاران

رئیس کل سازمان نظام پرستاری گفت: با تصویب مجلس شورای اسلامی پس از تایید شورای محترم نگهبان مبلغ صد هزار میلیارد ریال جهت اجرای مطالبه دیرین نظام سلامت و پرستاران اختصاص خواهد یافت.

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: محمدتقی جهانپور رئیس کل سازمان نظام پرستاری ضمن اعلام خبر تخصیص بودجه ده هزار ملیارد تومانی جهت اجرای فوق العاده خاص از محل منابع داخلی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از شروع فصلی نو و بهاری دیگر در حصول مطالبات جامعه خدوم پرستاری خبر داد.

به گزارش برنا، جهانپور عنوان کرد: با تصویب مجلس شورای اسلامی پس از تایید شورای محترم نگهبان مبلغ صد هزار میلیارد ریال جهت اجرای فوق العاده خاص که مطالبه دیرین نظام سلامت و پرستاران عزیز است اختصاص خواهد یافت.

بی شک اجرا و تصویب این مهم جز با رایزنی گسترده با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، مسئولان دولت سیزدهم و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی میسر نبود.

نکته مهم در این باره تعیین محل درآمدی از منابع داخلی وزارت بهداشت که ضمن سپاس از همراهی این مجموعه در جهت اجرا و تصویب این قانون با توجه به محل درآمدی پیش بینی شده هرگونه تاخیر یا کاهش مبالغ و ضرایب پذیرفته شده نیست.

همچنین سیاست گزاران باید در نظر داشته باشند که شاکله و بدنه اصلی نظام سلامت پرستاران هستند و طبیعتا با توجه با تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری دامت برکاته و ریاست محترم جمهوری ضروری است جهت نگهداشت این عزیزان و افزایش کیفیت ارائه خدمت به مردم مشکلات معیشتی این قشر مظلوم و خدوم بیشتر دیده شود.

نظر شما