شناسهٔ خبر: 66444230 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

استاندار خراسان‌رضوی:

سعادت فرزندان با همیاری معلمان امکان‌پذیر است

معلم اثرگذارترین عامل در تهذیب نفس، ایمان و آگاهی جامعه بوده و تامین سعادت دنیا و آخرت فرزندان ما با همکاری، همیاری و همدلی معلمان امکان پذیر است.

صاحب‌خبر -

سعادت فرزندان با همیاری معلمان امکان‌پذیر است

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  استاندار خراسان رضوی در پیامی به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم آورده است: به نام آفریدگاری که «قلم» را آفرید و به انسان نوشتن آموخت و او را به زیور «اندیشه» آراست. خدایی که هدایت و آموزش انسان را بر عهده پیامبران خویش قرار داد و نقش رسولان خویش را به معلمان آموخت و بدین سان با رسالت پیامبری، معلمی را به انسان‌ها مرحمت فرمود.

یعقوبعلی نظری هفته بزرگداشت مقام معلم و گرامیداشت یاد و خاطره‌ معلم شهید استاد مرتضی مطهری، فرصتی مغتنم است تا مراتب سپاس خود را تقدیم معلمانی نماییم که کاروان زندگی بشر، در مسیر حرکت خود هرگز از قافله‌سالاری و طلایه داری ایشان بی‌نیاز نبوده است.

وی ادامه داد: درود خداوند بر معلمانی باد که از برکت «دانش»،«عقلانیت» و «ایمان» خود، زمینه ساز وزیدن نسیم «معنویت و بصیرت» در جامعه‌ اسلامی شده‌اند.

نظری بیان کرد: اینجانب ضمن تبریک روز معلم امیدوارم با اتکا به لطف الهی و تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) شاهد مشارکت بیشتر ملت بزرگ ایران و اهتمام ویژه مسوولان به آموزش و پرورش در جهت تحقق پیشرفت و عدالت باشیم.

نظر شما