شناسهٔ خبر: 66443454 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

دبیر خانه کارگر لرستان:

امنیت شغلی یکی از مهمترین مطالبات جامعه کارگری استان است

دبیر خانه کارگر لرستان: دبیر اجرایی خانه کارگر لرستان با بیان اینکه دولتمردان نقش خود را توسعه تولید و اشتغال ایفا کنند، گفت: تامین معیشت، مسکن و امنیت شغلی مهمترین مطالبات جامعه کارگری استان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدحسن موسیوند امروز چهارشنبه در آیین تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید استان که در استانداری لرستان برگزار شد، اظهار کرد: کارگران بیش از نیمی از جمعیت کشورند و همواره در انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و در دفاع از حرم، امنیت و سلامت و مهمتر از همه، ایثار در چرخه تولید و توسعه اقتصاد کشور در مقابله با دشمنان داخلی و خارجی نقشی بی‌بدیل ایفا کرده‌اند که تقدیم بیش از ۱۴ هزار شهید مصداق بارز آن است.

وی افزود: کارگران در عین صداقت در گفتار و عمل به‌ عنوان سربازان بی ادعای جبهه اقتصادی به‌شمار می‌روند.

موسیوند ادامه داد: کارگران باید قدر خود را بدانند، کارگران نجیب لرستان با وجود مشکلات شدید اقتصادی در پایبندی به نظام و ولایت استوار و ثابت قدم هستند. بنابراین از دولت انقلابی و حامی محرومان انتظار می‌رود، جوانان، بخصوص کارگران و بازنشستگان این خطه را مورد توجه ویژه قرار دهند.

دبیر خانه کارگر لرستان گفت: اگر کارفرمایی نباشد کارگری نیست و اگر کارگری نباشد کارفرمایی وجود نخواهد داشت و هر دو در کنار یکدیگر در توسعه اقتصاد و اشتغال نقش دارند.

دبیر خانه کارگر لرستان تصریح کرد: دولتمردان باید از قشر کارگری حمایت ویژه داشته باشند و استدعا داریم واقع‌بینانه‌تر به کارگران و بازنشستگان بنگرند و در زمینه معیشت و زندگی کارگران کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه امروز مراکز تولیدی ما به دلایل مختلف شرایط مناسبی ندارند و به حمایت‌های جهادی شما نیاز دارند که به تعطیلی کشیده نشوند، بیان کرد: معیشت، امنیت شغلی، مسکن و حذف قراردادهای موقت اجرای طرح همسان‌سازی و جلوگیری از افزایش سن بازنشستگی و ... باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما