شناسهٔ خبر: 66443118 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج آشتیان

شهید مطهری بنیان های نظری انقلاب را تقویت کرد

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج آشتیان با تاکید بر اینکه شهید مطهری بنیان های نظری انقلاب را تقویت کرد، گفت: اگر نسل امروز به دنبال گام برداشتن در مسیر درست است، بی‌تردید آثار شهید مطهری امروز هم می‌تواند پاسخ‌گوی نیازهای معرفتی این نسل باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از آشتیان؛ حجت‌الاسلام علی باقری مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج آشتیان در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج گفت: شهید مطهری یکی از شخصیت‌های بارز و تأثیرگذار در تقویت بنیان‌های نظری انقلاب و نظام اسلامی بود.

وی افزود: اگر نسل امروز به دنبال گام برداشتن در مسیر درست است، بی‌تردید آثار شهید مطهری امروز هم می‌تواند پاسخ‌گوی نیازهای معرفتی این نسل باشد.

حجت‌الاسلام باقری با یادآوری اینکه سپاه پاسداران فقط یک مجموعه نظامی نبوده، بلکه مجموعه‌ای عقیدتی و مذهبی نیز به شمار می‌رود، تصریح کرد: در همین راستا مواردی چون ارتقای بصیرت دینی و انقلابی، تأمین و ترویج معارف انقلابی، جهاد تبیین، روشنگری حکیمانه و … جزو وظایف ذاتی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه محسوب می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج آشتیان با تاکید بر اینکه آثار شهید مطهری مبنای فکری بسیج است، اضافه کرد: همایش حکمت مطهر از مهمترین برنامه‌های هفته پیش‌رو است که در آن ضمن تبیین اندیشه‌های شهید مطهری از ۱۰ مربی عقیدتی سیاسی هم تجلیل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تجلیل از فعالان عرصه جهادی ویژه فرهنگیان، تجلیل ازمربیان و هادیان سیاسی، حضور دانش‌آموزان و معلمان در نماز جمعه، برگزاری نشست‌های بصیرتی و حلقات صالحین، تجلیل از خانواده شهدا و عطرافشانی و گلباران قبورشهدا، دیدار مربیان و هادیان عقیدتی و سیاسی با امام جمعه برنامه‌های دیگری است که در این هفته برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما