شناسهٔ خبر: 66443066 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

در مراسم تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید لرستان مطرح شد؛

پایداری نظام جمهوری اسلامی ایران به عمل درست معلمان و کارگران است

در مراسم تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید لرستان مطرح شد؛ استاندار لرستان گفت: پایداری نظام جمهوری اسلامی ایران به عمل درست معلمان و کارگران بستگی دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، ابوطالب شفقت روز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت ماه در مراسم تجلیل از نخبگان جامعه ی کار و تولید استان با گرامیداشت ایام مهم معلم و کارگر، عنوان کرد: پایداری نظام به پایداری و تقویت نیروی انسانی یا همان کارگر وابسته است که تربیت آن نیز بر عهده ی معلمان است.

وی با اشاره به این موضوع که تقویت کننده مسیر خودکفایی کشور نظام اقتصادی می باشد، تصریح کرد: امروز نبرد سنگین کشور که دشمنان آن را تحمیل کرده اند نبرد اقتصادی است.

استاندار اظهار کرد: به یمن اقدامات مهمی که از زمان پیروزی انقلاب تا کنون شکل گرفتند هرچه بیش تر پیش می رویم کشور با اتکا به توان علمی و خلاقیت جوانان خود بر مشکلات فائق آمده و تیر دشمنان همواره به سنگ خورده است.

شفقت همچنین بر نقش مهم کارفرمایان در توسعه ی نظام اقتصادی کشور تأکید کرد و گفت: کارگر بدون کارفرما معنا ندارد.

وی افزود: همان گونه که رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) فرمودند کارفرمایی یک عبادت است.

استاندار لرستان همچنین به سهم پایین استان از اشتغال پایدار و اشتغال کارگری اشاره و عنوان کرد: به‌رغم غنی بودن استان از نیروی انسانی با کیفیت، طبیعت و منابع خدادادی متأسفانه در ایجاد اشتغال کمبودهای زیادی وجود دارد.

شفقت تصریح کرد: در استان علاوه بر افزایش مهارت کارگران به عنوان یک رکن اساسی می بایست برای کارفرمایان و تولید کنندگان نیز فضای امن و سالمی ایجاد شود که دامنه ی فعالیت خود را ارتقا دهند.

وی خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی استان ابراز کرد: هیچ گاه نباید سرمایه گذار و کارفرما را معطل کرد و خدمتگزاری ما باید در راستای برای کارگران و کارفرمایان به عنوان ارکان اصلی اشتغال، تولید و توسعه ی استان باشد. 

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این مراسم که نماینده ی ولی فقیه در استان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، مدیران کل دستگاه های اجرایی ذیربط، کارفرمایان، کارگران نمونه و تولیدکنندگان حضور داشتند از فعالان و نخبگان حوزه ی کار و تولید استان تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما