شناسهٔ خبر: 66442491 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

فرمانده سپاه ملارد: پشتوانه فکری مردم عامل موفقیت کارهاست

فرمانده ناحیه مقاومت حضرت ولیعصر عج شهرستان ملارد با اشاره به نامگذاری امسال که به مشارکت مردم اشاره مستقیم دارد، گفت پشتوانه فکری مردم عامل موفقیت در کارهاست و می تواند معجزه کند. فرمانده ناحیه مقاومت حضرت ولیعصر عج شهرستان ملارد با اشاره به نامگذاری امسال که به مشارکت مردم اشاره مستقیم دارد، گفت پشتوانه فکری مردم عامل موفقیت در کارهاست و می تواند معجزه کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سرهنگ علی اکبر جهانی نژاد در جمع فرماندهان بسیج اقشار و روسای هیات اندیشه ورز شهرستان ملارد تصریح کرد بعد از عملیات وعده صادق، این ابراز خرسندی و راهپیمایی حمایتی مردم بود که نشان داد همه ارکان این نظام در تنبیه متجاوز یکصدا بودند .

وی گفت: در حال ساختن یک ایران قوی و باشکوه هستیم و حضور و مشارکت مردم در این باره هیچ گاه نادیده و فراموش نخواهد شد . 

فرمانده سپاه ملارد اضافه کرد: باید به مردم پناه آورده و مشارکت مردم در همه زمینه ها اعم از اقتصادی ،فرهنگی ، سلامت ،سبک زندگی و ترویج حجاب و عفاف می تواند تحول ایجاد کند. 

جهانی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود بسیج اقشار را بهترین امکان برای جلب مشارکت مردم برشمرد چرا که این افراد از قشرهای مختلف جامعه گردهم آمده و تشکیل شده اند .

وی ضرورت زنده نگهداشتن نام و یاد شهیدان و همینطور پرداختن به سیره و سبک زندگی آنها را متذکر شده و افزود در جنگ تحمیلی از اقشار مختلف جامعه در مناطق عملیاتی حضور داشته و شهید داریم .

بررسی و رصد نظام مسائل جامعه از نکاتی بود که فرمانده سپاه ملارد از حاضرین خواست تا با رصد و بررسی کارشناسانه برای آنها ارائه طریق کنند تا به دستگاههای مربوطه منتقل و عملیاتی گردد.

گفتنی است در این جلسه،ارتباط بیشتر با پایگاههای بسیج و مساجد، تنظیم تقویم جلسات منظم ماهیانه ، رصد آسیب های اجتماعی با توجه به جغرافیای متفاوت و گوناگون مناطق شهری و روستائی شهرستان مورد تاکید قرار گرفت.

در پایان این جلسه ،یداله فیضی بعنوان فرمانده جدید بسیج ادارات شهرستان ملارد معرفی و از خدمات و تلاش های سجاد بیات تجلیل شد.

فرمانده سپاه ملارد: پشتوانه فکری مردم عامل موفقیت کارهاست

فرمانده سپاه ملارد: پشتوانه فکری مردم عامل موفقیت کارهاست


خبرنگار: الهه حمزه ای

 

انتهای پیام/

نظر شما