شناسهٔ خبر: 66442279 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار: قزوین در ورود ورزشکاران به المپیک رکورد خوبی دارد

قزوین - ایرنا - استاندار قزوین گفت: ظرفیت های ورزشی متعدد و بسیاری در این استان نهفته است و تا همین امروز به نسبت جمعیت و وسعت، رکورد خوبی را در ورود ورزشکاران به المپیک دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدمهدی اعلایی روز چهارشنبه به مناسبت فرارسیدن روز معلم، با حضور در هنرستان تربیت بدنی ارزش اظهار کرد: توجه به حوزه ورزش نتایج خوبی را برای استان رقم زده و اگر باقی مانده ورزشکاران نیز بتوانند سهیمه لازم را در المپیک کسب کنند، رکورد بی نظیری ثبت خواهد شد.

وی اضافه کرد: این نتایج در حالی رقم خورده که استان‌های با امکانات بیشتر یا ورزشکار المپیکی ندارند و یا تعداد آنها از استان قزوین کمتر بوده که این مهم نشان دهنده وجود استعدادهای ورزشی و تلاش دست اندرکاران، مربیان و معلمان در مجموعه هایی مثل هنرستان ارزش است.

اعلایی به پیشرفت و توسعه ورزش بانوان نیز اشاره کرد و یادآور شد: استان در ورزش بانوان نیز نتایج خوبی گرفته و مقام‌های ملی و فراملی بانوان در عرصه‌های مختلف حایز اهمیت و ارزشمند است.

استاندار: قزوین در ورود ورزشکاران به المپیک رکورد خوبی است

نماینده عالی دولت در استان قزوین بیان کرد: در حوزه فوتبال، تیم شمس آذر امروز به شگفتی ساز لیگ برتر تبدیل شده است، تیمی که بودجه آن پایین تر از از تیم های دیگر بوده ولی با اراده، انگیزه، کادر متخصص و به صورت کاملا حرفه ای توانسته موفقیت های زیادی را کسب کند.

وی با بیان اینکه تیم شمس آذر به صورت کاملا حرفه ای تیم داری می کند و تبدیل به الگویی برای باشگاه های دیگر شده است، تصریح کرد: هرچند که متاسفانه سه امتیاز از این تیم قبل از شروع بازی ها کسر کردند و علی رغم تلاش ها و رایزنی های متعدد این سه امتیاز هنوز برنگشته است، اما اهالی فوتبال کار بزرگ و با ارزش شمس آذر را درک کرده و هرگز از یاد و خاطرشان پاک نخواهد شد.

اعلایی با بیان اینکه مجموعه مدیریتی استان مانند گذشته از تیم شمس آذر حمایت خواهد کرد، گفت: در بهسازی ورزشگاه یک اقدام کم نظیر رقم خورد و در یک مدت زمان کوتاه ورزشگاه آماده مسابقات شد و همانند منزل خود در این ورزشگاه تلاش می کردند.

وی افزود: به طور قطع هنرستان تربیت بدنی ارزش یکی از موتورهای محرک استان در زمینه ورزش است و امیدواریم از این هنرستان مثل گذشته قهرمانان دیگری نیز تربیت شوند.

استاندار قزوین ضمن تاکید بر اینکه ارتقا ورزش همگانی و تندرستی در اولویت مجموعه مدیریتی استان قزوین قرار دارد، اضافه کرد: برای مجموعه مدیریتی استان در کنار ورزش های قهرمانی، ورزش همگانی و تندرستی هم از اهمیت بالایی برخوردار است و در این زمینه هم اقدامات لازم انجام خواهد شد.

نظر شما