شناسهٔ خبر: 66442109 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

معاون امور رسانه ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد ؛

افزایش ۲ برابری ارسال آثار به جشنواره ملی « طنز پهلو »

معاون امور رسانه ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از افزایش ۲ برابری ارسال آثار به هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه « طنز پهلو » یادمان کیومرث صابری فومنی ( گل آقا ) خبر داد : طنز گل آقا نقش جهت دهی افکار عمومی را ایفا نمود .

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ، فرشاد مهدی پور معاون امور رسانه ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر روز سه شنبه 11 اردیبهشت ماه 1403 در آیین اختتامیه هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه ( طنز پهلو ) به مناسبت گرامیداشت زنده یاد کیومرث صابری فومنی ( گل آقا ) در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن اظهار نمود : جشنواره طنز پهلو خلاء های معرفی استاد صابری فومنی را تا حدودی پر کرد و این روند باید استمرار داشته باشد .

معاون امور رسانه ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه طنز گل آقا در سه دهه گذشته نقش جهت دهی را ایفا کرد ، گفت : محتوای علمی و کارشناسی در قالب طنز در گل آقا مشهود بود .

فرشاد مهدی پور با بیان اینکه مردم به طنز اقبال گسترده و عمیق نشان می دهند ، اضافه نمود : در حوزه طنز با چالش ها و کم و کاسنی های فراوانی مواجه ایم که این مهم باید به مرور زمان اصلاح شود .

معاون امور رسانه ای و تبلیغات وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تأکید بر لزوم ایجاد فضای آموزشی ویزه طنز و طنز پردازی بیان نمود : نیاز نگاه دانشگاهی ، علمی و آموزشی در بخش طنز بسیار ملموس است .

وی از ارسال ۱۲۰۰ اثر به جشنواره طنز پهلو خبر داد و افزود : در این دوره از جشنواره به لحاظ کمیت شاهد افزایش دو برابری ارسال آثار هستیم .

 

 

*چهره استاد کیومرث صابری فومنی در رسانه ملی شخصیت پردازی شود

 

« سید محمدرضا خوشرو » مدیر شبکه نسیم سیما ، در آیین هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه ( طنز پهلو ) به مناسبت گرامیداشت زنده یاد کیومرث صابری ( گل آقا ) در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن اظهار نمود : فومن زادگاه عارفان ، بزرگان و اساتید است و باید بیشتر به آن توجه شود .

وی با بیان اینکه تلویزیون در خدمت طنز پردازان و اهالی طنز است ، گفت : چهره استاد کیومرث صابری فومنی در رسانه ملی شخصیت پردازی شود .

مدیر شبکه نسیم ضمن تأکید بر لزوم واکاوی شخصیت های مهم هنر و رسانه بیان نمود : طنز بیان صریح ، سریع و اثرگذار مسائل و چالش ها است که در رسانه ملی کاربرد ویژه ای دارد .

نظر شما