شناسهٔ خبر: 66441663 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

برچسب‌ها بیشتر بخوانید نظر شما آخرین اخبار وبگردی

قیمت روز گوشی موبایل / شیائومی ردمی ۱۳C چند؟ + جدول قیمت

بررسی اقتصادآنلاین از آخرین قیمت گوشی‌های موبایل در بازار را در این گزارش بخوانید.

صاحب‌خبر -

اقتصادآنلاین - معصومه حیدریان؛ جدیدترین قیمت گوشی‌های سامسونگ، شیائومی و آیفون در بازار آنلاین (سایت‌های فروش اینترنتی) به شرح زیر است؛

در بازار امروز دوازدهم اردیبهشت ۱۴۰۳، گوشی شیائومی مدل ردمی ۱۳C به قیمت ۶ میلیون و۳۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. این گوشی ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم دارد.

با بودجه‌ای حدود ۱۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان نیز می‌توانید صاحب ردمی نوت ۱۲ پرو شیائومی شوید که از پرفروش‌ترین گوشی‌ها در بازار است. ظرفیت این مدل ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت است. همچنین، گوشی ردمی ۱۲ شیائومی نیز با فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت، هفت میلیون و ۲۳۰ هزار تومان قیمت خورده است.

از میان گوشی‌های پرفروش سامسونگ در بازار، مدل گلکسی A۱۴ با ظرفیت ۶۴ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت، امروز ۶ میلیون و ۱۹۷ هزار تومان در سایت‌های اینترنتی قیمت خورده است. این در حالی است که همین مدل گلکسی با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۶ گیگابایت، هفت میلیون و ۴۸۰ هزار تومان قیمت دارد.

گوشی سامسونگ مدل گلکسی A۵۴ با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت، ۱۵ میلیون تومان فروخته می‌شود.

اگر به دنبال یک گوشی میان‌رده مناسب و با کیفیت از سامسونگ هستید، مدل گلکسی S۲۱ FE ۵G گزینه خوبی است. این گوشی با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و رم ۸ گیگابایت، ۲۴ میلیون تومان قیمت دارد.

قیمت انواع گوشی آیفون نیز امروز نسبت روزهای گذشته تغییر محسوسی نداشته‌اند. گوشی آیفون ۱۳ پرو با پارت نامبر ZA/A و فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت، ۹۶ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این در حالی است که همین مدل آیفون با پارت نامبر LL/A به قیمت ۸۶ میلیون و ۷۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

برای اطلاع از قیمت مدل‌های دیگر گوشی آیفون، سامسونگ و شیائومی جدول زیر را بخوانید.

*توجه داشته باشید که اقتصادآنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد و قیمت‌های ذکر شده از سایت‌های فروش اینترنتی است.*

برچسب‌ها:

نظر شما