شناسهٔ خبر: 66441616 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

همایش پهلوانان و باستانی کاران شهرضا

همایش پهلوانان و باستانی کاران شهرضا برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ رییس هیات ورزش پهلوانی و کشتی زورخانه‌ای شهرضا گفت: به مناسبت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای، ورزشکاران این رشته در زورخانه پوریای ولی شهرضا به انجام حرکات ورزش باستانی پرداختند.
محمدرضا حیدرپور افزود: قدمت ورزش زورخانه‌ای در شهرضا به سال ۱۲۲۰ برمی گردد و در حال حاضر ۲۲۰ ورزشکار در این رشته فعالیت می‌کنند که ۷۰ نفر از آنان نوجوانان و جوانان هستند.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11064726"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4221675/11064726?width=600&height=350"></script></div>


حیدرپور گفت: کمبود زورخانه و فضای زورخانه‌ای مشکل اصلی ترویج و گسترش این ورزش در این شهرستان است که ساخت زورخانه‌های جدید به رفع آن کمک می‌کند.
محمدحسن رحیمی، رییس کانون بسیج ورزشکاران شهرستان شهرضا هم گفت: پهلوانان اصلی شهدا هستند و شهرستان شهرضا ۵۶ شهید ورزشکار تقدیم انقلاب و میهن اسلامی کرده است.

همایش پهلوانان و باستانی کاران شهرضا همایش پهلوانان و باستانی کاران شهرضا همایش پهلوانان و باستانی کاران شهرضا همایش پهلوانان و باستانی کاران شهرضا همایش پهلوانان و باستانی کاران شهرضا همایش پهلوانان و باستانی کاران شهرضا

نظر شما