شناسهٔ خبر: 66440807 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

نشست گروه هاي جهادي و مردمي شهرستان آبادان با مدير عامل شرکت پالايش نفت آبادان

صاحب‌خبر -
نشست گروه هاي جهادي و مردمي شهرستان آبادان با مدير عامل شرکت پالايش نفت آبادان

خبرگزاری آریا-نشست گروه های جهادی و مردمی در تاریخ 5 اردیبهشت ماه 1403 در مسجد شباب اهل الجنه شهرستان آبادان با حضور بیش از 24 نفر از مسئولین و فعالین گروه های جهادی برادر و خواهر قرارگاه جهادی شهرستان آبادان برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری آریا از آبادان؛موضوع و محور جلسه در خصوص هم افزایی و مشارکت در خصوص محرومیت زدایی در مناطق کم برخوردار و محروم آبادان، اروندکنار و چوئبده برگزار گردید.

در ابتدای جلسه مسئولین گروه های جهادی پیرو دغدغه ها و نیازمندی ها مناطق هدف گروه های جهادی صحبت های رو داشتن و جناب آقای دکتر حکیم قیم مطالب و درخواست ها رو یادداشت برداری نمودند.

جناب آقای مهندس احسان سوری گزارشی در مورد کمک ها و فعالیت های مشترک شرکت پالایش نفت آبادان با گروه های جهادی ارائه نمودند.

از جمله تهیه و توزیع 2هزار بسته نوشت افزار، 3000 مترمربع ایزوگام جهت سقف منازل نیازمندان، کمک مصالح به ارزش 3 میلیارد تومان جهت تعمیر و مرمت منازل نیازمندان، کمک جهت پخت و پز غذای عید غدیر، کمک جهت تهیه جهیزیه زوج های نیازمند، کمک در برگزاری جشن های امیدافرین در مناطق محروم و... اشاره نمود

در پایان جناب آقای دکتر حکیم قیم پیرامون ضرورت فعالیت های جهادی و حرکت در این مسیر و کمک به گروه های جهادی صحبت های رو مطرح نمودند.

در انتهای برنامه گروه های جهادی از مدیر انقلابی و جهادی بابت حمایت های فراوان از گروه های جهادی بسیج شهرستان آبادان تقدیر و تشکر نمودند.

گروه‌های جهادی و مردمی با توجه به حمایت های جناب آقای دکتر حکیم قیم ، در دو نوبت سال های 1401 و 1402 از مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان به عنوان مدیر انقلابی و جهادی با اهدای لوح سپاس تقدیر و تشکر نمودند.

آخرین بار در مراسم ضیافت افطاری گروه های جهادی در تاریخ 26 اسفندماه 1402 با حضور فرماندهی محترم ناحیه مقاومت بسیج آبادان این لوح سپاس به جناب آقای دکتر حکیم قیم به عنوان مدیر انقلابی و جهادی اهدا گردید.

 

 

پایان پیام./


نظر شما