شناسهٔ خبر: 66440612 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

دیدار با هنرمند پیشکسوت ری

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری؛ مهدیه حسنی به همراه مسئول انجمن هنرهای نمایشی شهرستان ری و چند تن از کارکنان با حضور در منزل استاد علی اصغر قادری پناه هنرمند پیشکسوت شهرستان با او دیدار و از نزدیک روند بهبودی ایشان را جویا شدند.

مهدیه حسنی در این دیدار از استاد قادری پناه به عنوان بازیگری فعال و توانمند در حوزه نمایش یاد کرد و ضمن قدردانی از زحمات این بازیگر نام آشنای شهر ری برای ایشان آرزوی سلامتی و بهبودی کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری در زمینه تأثیرگذاری هنر خاطر نشان کرد: اگر مفاهیم با زبان هنر و در قالب آفرینش های هنری به جامعه منتقل شود، تاثیرات آن تا سال های متمادی باقی خواهد ماند و به فرهنگ جامعه سمت و سو خواهد بخشید که استاد قادری پناه از این ظرفیت به خوبی استفاده کرده است.

علی اصغر قادری پناه متولد سال 1334 ساکن شهر ری و دبیر بازنشسته آموزش و پرورش شهرستان ری است. وی با سابقه نیم قرن فعالیت و اجرای بیش از چهل نمایش، تجربه کارگردانی و نویسندگی را نیز در کارنامه هنری خود دارد. تدریس در انجمن هنرهای نمایشی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و ...، ارائه مقالات مختلف در زمینه هنر تئاتر، کارگردان برگزیده جشنواره استان تهران، دیپلم افتخار و لوح زرین جشنواره تئاتر استان تهران و بیش از 15 سال عضویت در شورای نظارت بر نمایش استان تهران بخشی از افتخارات این هنرمند برجسته است.

نظر شما