شناسهٔ خبر: 66440592 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بسیج سازندگی کهگیلویه و بویراحمد آب پایدار ۱۲۰ روستا را تامین کرد

یاسوج - ایرنا - مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به تنش آبی در برخی از روستاهای این استان ، آب شرب پایدار در ۱۲۰ روستای محروم منطقه به عنوان یک اولویت تامین شد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ حسن رضایی روز چهارشنبه در نشست با اصحاب رسانه اظهار داشت: این طرح با همکاری آب و فاضلاب استان در روستاهایی که از سالهای گذشته تاکنون مشکل تنش آبی داشتند اجرا شد.

وی بیان کرد: برای تامین آب این روستاها ۲۶۱ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع، یک مخزن ۱۷۸ مترمکعبی و یک ایستگاه پمپاژ احداث شد.

رضایی تصریح کرد: هم اکنون کار آبرسانی به ۲ دهستان در شهرستان باشت و بهمئی از سوی بسیج سازندگی کهگیلویه و بویراحمد در حال انجام است.

بیشتر بخوانید:

۱۰ هزار میلیارد ریال برای آبرسانی به ۶۰۰روستای کهگیلویه و بویراحمد هزینه می شود

وی با اشاره به فعالیت ۸۵ گروه جهادی در نوروز امسال گفت: ۵۰۰ جهادگر د این گروه های جهادی در حوزه آموزش، بهداشت و درمان، عمرانی، کشاورزی، دامداری و دیگرزمینه ها خدمات مختلف را به روستاها انجام می دادند.

رضایی اضافه کرد: ۳۰۰ باب منزل مسکونی روستایی نیز با همکاری گروه های جهادی ترمیم، بازسازی و بهسازی شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: برای خدمات رسانی به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان پنج گروه جهادی به مناطق مختلف این استان اعزام شد.

رضایی افزود: با تامین ۳۰ میلیارد ریال اعتبار این گروه ها ۳۰ باب سرویس بهداشی و حمام را در مناطق سیل زده و روستاهای محروم احداث کردند.

وی ادامه داد: به مناسبت هفته بسیج سازندگی نیز ۷۰ برنامه در مناطق مختلف استان پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید:

آبادانی به سبک بسیج سازندگی کهگیلویه و بویراحمد

ساکنان ۹۹روستای کهگیلویه و بویراحمد از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره مند شدند

چهار هزار طرح محرومیت زدایی در کهگیلویه وبویراحمد اجرا شد

نظر شما