شناسهٔ خبر: 66440056 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۷۶ فرصت سرمایه‌گذاری آذربایجان‌غربی در نمایشگاه ایران اکسپو معرفی شد

ارومیه- ایرنا- معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی گفت: ۷۶ فرصت سرمایه‌گذاری مربوط به ظرفیت‌های این بخش در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ در تهران معرفی شد.

صاحب‌خبر -

رضا حیدری روز چهارشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: علاوه بر آن، ۱۷ بسته سرمایه‌گذاری نیز در اختیار متقاضیان و سرمایه گذاران قرار گرفت.

وی ادامه داد: برای این فرصت‌ها و بسته‌های سرمایه‌گذاری کد ویژه تعریف شده که بازدیدکنندگان با اسکن این کد می‌توانند اطلاعات لازم در ارتباط با این فرصت‌ها را در کوتاه‌ترین زمان به دست آورند.

وی اضافه کرد: در این نمایشگاه نقشه‌های گردشگری آذربایجان غربی نیز در بین بازدیدکنندگان توزیع شد که حاوی اطلاعاتی در مورد جاذبه‌های گردشگری و تاریخی آذربایجان غربی هستند.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی هدف از شرکت در این نمایشگاه را معرفی فرصت های سرمایه گذاری استان عنوان کرد و گفت: یافتن سرمایه گذار در حوزه بین المللی در زمینه گردشگری نیز از دیگر اهداف شرکت در اکسپو ایران ۲۰۲۴ بود.

۷۶ فرصت سرمایه‌گذاری آذربایجان‌غربی در نمایشگاه ایران اکسپو معرفی شد

به گزارش ایرنا،نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ در گروه‌های کالایی صنعت (صنایع خودروسازی، مخابرات و الکترونیک، چاپ و بسته بندی، لوازم خانگی )، صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات، فرش دستبافت، صنایع دستی و گردشگری، دارو، تجهیزات پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی و محصولات شیمیایی، آرایشی و بهداشتی، صنعت ساختمان و خدمات فنی و مهندسی، پتروشیمی و خدمات (بیمه، مالی و گمرک) است.

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران،هشت اردیهشت ۱۴۰۲ با حضور رئیس‌جمهوری اسلامی ایران در سالن اجلاس سران نمایشگاه‌ بین‌المللی تهران افتتاح شد.

این نمایشگاه، با هدف فراهم آوردن فرصت ارائه محصولات، خدمات، فناوری‌ها و ایده‌های تجاری کسب‌وکارها، تولیدکنندگان، عرضه‌کنندگان و سایر فعالان بخش‌ها و صنایع مختلف، امروز به کار خود پایان می دهدو

۷۶ فرصت سرمایه‌گذاری آذربایجان‌غربی در نمایشگاه ایران اکسپو معرفی شد

سال گذشته نیز ۹۸ فرصت سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری آذربایجان غربی در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی تهران معرفی شده و در اختیار فعالان این عرصه قرار گرفت.

نظر شما