شناسهٔ خبر: 66439481 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

وزیر ورزش: حق پخش فقط متعلق به دو باشگاه نیست و برای همۀ ورزش است

وزیر ورزش درباره حق پخش تلویزیونی گفت:حق پخش متعلق به ورزش کشور است و محدود به دو باشگاه نیست، حق پخش گره ورزش است و باید باز شود. این اتفاق بعد از نوشته شدن آیین‌نامه مربوطه توسط وزارت ورزش و جوانان و سازمان صدا و سیما که در برنامه هفتم توسعه پیش‌بینی شده، می‌افتد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خبرگزاری دانشجو: وزیر ورزش در جمع خبرنگاران گفت: وزارت ورزش حتما کمک می‌کند نه تنها به دومیدانی بلکه در رشته‌های المپیکی مثل تکواندو، کشتی و .. رشته‌هایی که کسب سهمیه کردند.

 کیومرث هاشمی وزیر ورزش امروز پاسخگوی خبرنگاران بود که در ادامه گزیده این گفتگو را مشاهده می‌کنید: حق پخش فقط متعلق به دو تا باشگاه نیست و متعلق به همه ورزش است.

او درپاسخ به سوالی مبنی بر گلایه مندی برخی از رشته‌ها در فاصله کمتر از ۳ مانده تا المپیک تصریح کرد: وزارت ورزش حتما کمک می‌کند نه تنها به پرتاب وزنه و وزنه برداری بلکه در رشته‌های المپیکی مثل تکواندو، کشتی و .. رشته‌هایی که کسب سهمیه کردند.

او درباره حق پخش تلویزیونی گفت:حق پخش متعلق به ورزش کشور است و محدود به دو باشگاه نیست، حق پخش گره ورزش است و باید باز شود. این اتفاق بعد از نوشته شدن آیین‌نامه مربوطه توسط وزارت ورزش و جوانان و سازمان صدا و سیما که در برنامه هفتم توسعه پیش‌بینی شده، می‌افتد. آیین‌نامه مذکور بعد از نهایی شدن در هیئت دولت تصویب و ابلاغ می‌شود. با پرداخت حق پخش خیلی از مشکلات رفع می‌شود و بخش خصوصی راحت‌تر به حوزه ورزش ورود می‌کند.

وزیر ورزش در پاسخ به سوالی مبنی بر تغییر نام باشگاه استقلال گفت: استقلال و پرسپولیس واگذار شده اند و متولی خاص خودشان را دارند، هر باشگاهی بخواهد تغییر نام پیدا کند باید روال آن طی کند؛ کمیسیونی تحت عنوان ماده ۵ باشگاه‌ها را داریم.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما