شناسهٔ خبر: 66439420 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

ماراتن تبلیغاتی نامزدهای دور دوم از فردا آغاز می‌شود

فرماندار کرمانشاه از آغاز به کار فعالیت تبلیغاتی نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه کرمانشاه کرمانشاه از بامداد ۱۳ اردیبهشت‌ماه خبر داد.

صاحب‌خبر -
محمدرضا آمویی فرماندار شهرستان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کرمانشاه اظهار کرد: دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخاباتی کرمانشاه برای تعیین دو کرسی باقیمانده به مرحله دوم کشیده شده و رأی‌گیری برای تعیین این دو کرسی در 21 اردیبهشت‌ماه سال جاری انجام می‌گیرد.
وی افزود: این چهار نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی به ترتیب حروف الفبا آقایان «جهانبخش امینی» با کد انتخاباتی 11، «ابراهیم رحیمی زنگنه» با کد 22، «فضل‌الله رنجبر» با کد 33 و «عبدالرضا مصری» با کد 44 در این دوره از انتخابات حضور دارند و از امروز از طریق فرآیند رسمی در روزنامه‌ها، فضای مجازی، رسانه‌ها و... شعب أخذ رأی به اطلاع عموم خواهد رسید و در سطح شهر نیز این اطلاع‌رسانی را خواهیم داشت. فرماندار شهرستان کرمانشاه بازه زمانی تبلیغات را از ساعت صفر بامداد ۱۳ اردیبهشت‌ماه زمان تا ۸ صبح پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت‌ماه اعلام کرد که شهروندان می‌توانند از این فرصت برای انتخاب نماینده‌ای شایسته حداکثر استفاده را داشته باشند.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه کدها نسبت به دور اول 2 رقمی شده و از ۸ حوزه انتخاباتی که در کشور امسال به صورت الکترونیکی است، یکی از آن حوزه کرمانشاه است که دستگاه‌های أخذ رأی آن به‌صورت مکانیزه مستقر شده و شهروندان می‌توانند به سهولت رأی خود را ثبت کنند. آمویی یادآور شد: جهت آشنایی بیشتر رأی‌دهندگان با نحوه رأی‌دادن به صورت الکترونیک، کلیپ‌های آموزشی چگونگی شرکت در انتخابات تولید و در شبکه‌های مجازی پخش شده، که هم‌وطنان می‌توانند با استفاده از آن نحوه کار کردن با دستگاه های مکانیزه را فرا بگیرند.
فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه امیدواریم در دور دوم نیز همچون مرحله اول شاهد حضور پرشور مردم متعهد و غیور کرمانشاه در صحنه انتخابات مجلس باشیم، خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات و دو کرسی باقی‌مانده در مجموع برای شهر کرمانشاه مؤثر خواهد بود.

نظر شما