شناسهٔ خبر: 66439062 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

مدیریت روابط زوجین در برنامه «ماه‌ترین پلاس»

جدیدترین قسمت برنامه «ماه ترین» با حضور دکتر «فیروزه روستا» روانه آنتن شبکه دو می‌شود. جدیدترین قسمت برنامه «ماه ترین» با حضور دکتر «فیروزه روستا» روانه آنتن شبکه دو می‌شود.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ شهریار ربانی در هر قسمت از برنامه «ماه‌ترین پلاس» میزبان کارشناسی در حوزه‌های مربوط به سلامت پدران و باروری و همچنین نقش آنها در آرامش مادر است که در گفتگویی ساختارمند مخاطب را با خود همراه و در جدیدترین قسمت از این برنامه با حضور دکتر «فیروزه روستا» (ماما و روانشناس) در خصوص «مدیریت روابط زوجین بعد از تولد فرزند» گفتگو می‌کند.

با تولد فرزند شرایط زندگی دچار تغییر قابل توجهی می‌شود و بار مسئولیت به گونه‌ای اوضاع را پیش می‌برد که ناخودآگاه دوری زوجین رخ می‌دهد و چنین استنباط می‌شود که پس از تولد فرزند سردی رابطه در بین زوج شکل گرفته است؛ و اگر تدبیر و مدیریت لازم برای رفع مشکلات در همان نقطه آغازین اعمال شود می‌توان از بسیاری زیان‌ها و ضرر‌ها جلوگیری کرد.

دکتر روستا در برنامه «ماه‌ترین پلاس» پاسخگوی پرسش‌های مخطبان در خصوص این موضوع خواهد بود.

«ماه ترین» کاری از گروه خانواده شبکه دو با اجرای شهریار ربانی، به تهیه‌کنندگی مرجان بیات و با مشارکت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است که پنجشنبه و جمعه حوالی ساعت ۱۸:۱۵ به صورت زنده روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود.
 
انتهای پیام/
 

نظر شما