شناسهٔ خبر: 66438817 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

کارگران بازوهای توانمند برای ساخت ایران هستند

فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه مهرستان به مناسبت روز کارگر با مدیر اداره کار شهرستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگاربسیج ازمهرستان، فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه مهرستان به مناسبت روز کارگر با مدیر اداره کار شهرستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

سرگردپاسدارسید علیرضا میری بنجار، فرمانده سپاه مهرستان ضمن تبریک روز کار و کارگر اظهار داشت: کارگران بازوهای توانمند برای ساخت ایران عزیز هستند و باید دولت نسبت به دستمزد، معیشت و حقوق مزایای آنها نگاه ویژه‌ای داشته‌ باشد.

وی افزود: باتوجه‌ به فشارهای اقتصادی به مردم که اغلب ناشی از تحریم‌ های ظالمانه غرب و استکبار به ایران می باشند؛ متأسفانه بیشترین فشارها متحمل قشر زحمت کش کارگر کشور است که مجلس و دولت باید به آن‌هاتوجه ویژه‌ای داشته باشند.

میری ادامه داد: اداره کار وظیفه دارد بر عملکرد کارفرمایان که کارگران زحمت کش را به کارگیری می کنند نظارت داشته باشد تا مبادا کارگری بیمه نداشته باشد و یا حق‌الزحمه و حقوق آن‌ها براساس‌ مصوبه و ابلاغيه پرداخت‌ نشود.

خلیل براهویی مدیر اداره کار شهرستان ضمن تشکر از حضور فرمانده و مسئول نمایندگی سپاه به تشریح عملکرد سالانه خود پرداخت و گفت: مابعنوان خادم مردم و خصوصا قشر شریف کارگر در شهرستان پیگیر مطالبات آن‌ها هستیم و چنانچه حق کارگر عزيزی از طرف کارفرما پایمال شده باشد باید به اداره مراجعه کند تاحق او را مطالبه کنیم.

گفتی است در پایان لوحی به مدیر اداره کار شهرستان مهرستان بمناسبت هفته کار و کارگر اهدا گردید.

نظر شما