شناسهٔ خبر: 66438663 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آغاز تبلیغات انتخاباتی از فردا در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف

تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف از فردا ، 13 اردیبهشت آغاز می شود.

صاحب‌خبر -

آغاز تبلیغات انتخاباتی از فردا در بیرجند، درمیان و خوسف
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، دبیر ستاد انتخابات استان با اشاره به دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت:  دور دوم انتخابات در ۲۱ اردیبهشت برگزار و از فردا ، ۱۳ اردیبهشت تبلیغات انتخاباتی نامزدها آغاز می‌شود.


سلیمی با بیان اینکه تبلیغات تا ۲۴ ساعت قبل از شروع انتخابات ادامه دارد افزود: در این مدت نامزد‌ها می‌توانند ستاد‌های انتخاباتی خود را فعال و از امکاناتی که شهرداری‌ها برای تبلیغات نامزد‌ها درنظر گرفته ،  استفاده کنند.

وی افزود: مستند‌ها و مناظرات انتخاباتی که توسط صداوسیما هم ضبط شده است، از طریق شبکه استانی خاوران پخش می‌شود تا مردم بتواند با رصد و پیگیری برنامه ها، شناخت کافی از نامزد‌ها پیدا کنند.

دبیر ستاد انتخابات استان با بیان اینکه شعب اخذ رأی آمادگی لازم برای برگزاری این دور از انتخابات را دارند، گفت: ۲۸۷ شعب در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف فعال خواهند بود.

سلیمی با بیان اینکه رأی گیری از ساعت ۸ صبح آغاز و تا زمانی که تمدید رأی گیری تمام شود ادامه دارد افزود: درخواست ما از مردم شرکت و حضور پرشور است که یک نماینده با پشتوانه مردمی به مجلس راه یابد.

گفتنی است بر اساس اعلام فرمانداری شهرستان بیرجند،  اسامی نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه ی بیرجند، درمیان و خوسف در دور دوم انتخابات، به شرح ذیل است:

1- آقای علی مولوی حقیقی فرزند محمدعلی مشهور به سردار ، کد نامزد 11

2- آقای سید حسن هاشمی فرزند سید عبدالجواد مشهور به دکتر هاشمی، کد نامزد 22


نظر شما