به گزارش ایلنا، دومین نمایشگاه موسیقی با دربرگرفتن گروههای کالایی شامل: تولید کنندگان و عرضه کنندگان سازهای موسیقی، آموزشگاههای موسیقی، مراکز پژوهشی حوزه موسیقی، ناشران موسیقی، استودیوهای ضبط صدا، استارت آپهای موسیقی، ناشران کتابهای موسیقی، عرضه کنندگان لوازم صوتی و صدابرداری و سایر حوزههای مرتبط، در تلاش است مرجع مهمی در فعالیتهای صنفی این حوزه در سال باشد.
جلال ذکایی (مدیر گروه ترنج و مدیر این نمایشگاه) در این باره گفت: بدنبال برگزاری موفقیتآمیز نخستین دوره نمایشگاه صنعت موسیقی که دیماه سال گذشته برگزارشد، برنامه ریزی برای برپایی دومین دوره این نمایشگاه توسط گروه ترنج آغاز شد و مقرر گردید این نمایشگاه از تاریخ چهارم تا هفتم تیرماه جاری و همزمان با عید سعید غدیر در محل مجموعه نمایشگاهی برج میلاد تهران برگزار شود.
وی در رابطه با انتخاب زمان نمایشگاه گفت: با توجه به نظرسنجیهای انجام شده با اهالی موسیقی، پایان فصل بهار و آغاز فصل تابستان که با اوقات فراغت دانش آموزان و دانشجویان نیز مصادف است، برای برگزاری این نمایشگاه انتخاب شد. ضمن اینکه مصادف شدن نمایشگاه با عید سعید غدیر و نیز ولادت حضرت امام موسی کاظم (علیه السلام) را نیز باید به فال نیک گرفت و بدون تردید در افزایش حجم بازدیدها نیز بیتاثیر نخواهد بود.
ذکایی اضافه کرد: علاقمندان برای حضور در نمایشگاه و رزرو غرفه میتوانند با مراجعه به پایگاه اطلاعرسانی گروه ترنج به نشانی www. toranjgroup. com نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند و یا با شماره تلفن ۸۸۳۳۰۲۴۸ تماس بگیرند.
گفتنی است دومین نمایشگاه صنعت موسیقی از تاریخ ۴ تا ۷ تیر از ساعت ۱۴ تا۲۲ پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.
نظر شما