شناسهٔ خبر: 66437476 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اجرای ۱۰۰ درصدی بسته‌های تشویقی متضمن نوسازی مسکن بازآفرینی در آذربایجان‌غربی

بسته‌های تشویقی متضمن نوسازی مسکن محدوده‌های بازآفرینی شهری، محدوده‌ها و محلات هدف بازآفرینی شهری به صورت ۱۰۰ درصد در آذربایجان‌غربی اجرایی شده است.

صاحب‌خبر -

اجرای ۱۰۰ درصدی بسته‌های تشویقی متضمن نوسازی مسکن بازآفرینی در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در ویدئو کنفرانسی بررسی روند اجرای طرحهای بازآفرینی شهری در استانها که با حضور دستیار ویژه وزیر و دبیر قرارگاه نوسازی مسکن و معاونین وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، گفت: طرح بسته‌های تشویقی متضمن نوسازی مسکن محدوده‌های بازآفرینی شهری در ۱۰۰ درصد محدوده‌های بازآفرینی مصوب در ۲۲ شهر هدف سطح استان اجرایی می‌شود.

رسول عطائی افزود: در بخش نوسازی مساکن بافت فرسوده نیز برنامه دو ساله بازآفرینی شهری برای نوسازی واحد‌های مسکونی در بافتهای فرسوده شهری در آذربایجان‌غربی ۱۶ هزار و ۹۶۴ واحد است.

عطائی اظهارکرد: تاکنون ۱۲ هزار و ۶۶۳ واحد مسکونی در سامانه ستاد ملی ثبت شده است و برای نوسازی مسکن پروانه ساختمانی دریافت کرده‌اند.

وی گفت: با این آمار آذربایجان‌غربی در نوسازی واحد‌های مسکونی در بافتهای فرسوده شهری بیش از ۷۵ درصد از برنامه دو ساله را اجرایی کرده است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی، با اشاره به طرح کلید به کلید اضافه کرد: آذربایجان‌غربی جزو استانهای پیشرو بوده و در آینده این طرح همراه با اطلاع رسانی عمومی عملیاتی می‌شود.

نظر شما