شناسهٔ خبر: 66437150 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

همکاری فراجا با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی

مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا با بیان اینکه همکاری فراجا با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نخستین خدمت بین دستگاهی است گفت: جلساتی با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برگزار کردیم و در نهایت در چند روز آینده سامانه ای آماده و معرفی می‌شود. مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا با بیان اینکه همکاری فراجا با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نخستین خدمت بین دستگاهی است گفت: جلساتی با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برگزار کردیم و در نهایت در چند روز آینده سامانه ای آماده و معرفی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، مهدی سیدهاشمی در رابطه با برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: کشور ما در دو دهه گذشته تجارب خوبی در زمینه‌های مختلف علمی و فناوری دارد، به ویژه در زمینه فناوری اطلاعات که اینها همه قابلیت صادرات دارند.

وی افزود: در این زمینه برآن شدیم تا بتوانیم به کشور‌های دوست، همسایه و همسو این فناوری‌ها را صادر کنیم و کشور‌های مختلفی از قاره آفریقا نیز خواهان این موضوع هستند و این امر برای کشور ما ارزآوری‌های خوبی در پی خواهد داشت.

مهدی سیدهاشمی ادامه داد: فناوری‌هایی که ما در اختیار کشور‌های همسایه و دوست و همسو قرار خواهیم داد از امنیت بالایی برخوردار است که نمی‌توان به آن نفوذ کرد.

سیدهاشمی در ارتباط با سوالی در زمینه اینترنتی شدن درخواست صدور کارت سوخت، بیان کرد: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از سال گذشته اعلام کرد که تصمیم دارد روند صدور درخواست کارت سوخت را اینترنتی کند؛ یعنی چه خودرو‌های نوشماره و چه خودرو‌های دیگر (المثنی) برای درخواست کارت سوخت به صورت اینترنتی درخواست‌های مردم را ثبت کنند.

مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا خاطرنشان کرد: برای امنیت، درخواست صدور کارت سوخت تا زمانی که در دفاتر پلیس +۱۰ انجام می‌شود مشکلی وجود ندارد، چراکه از اطلاعات کاربر کاملا محافظت می‌شود.

وی با بیان اینکه همکاری فراجا با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نخستین خدمت بین دستگاهی است، گفت: جلساتی با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برگزار کردیم و هماهنگی‌ها و بررسی‌های لازم انجام شده است و به جمع بندی خوبی رسیده ایم و در نهایت در چند روز آینده سامانه ای آماده و معرفی می‌شود.

هاشمی ادامه داد: این سامانه تولید شده توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی است و فراجا صرفاً اطلاعات را با آنها تبادل می‌کند؛ یعنی هنگامی که فرد متقاضی در این سامانه درخواست برای صدور کارت سوخت را ثبت می‌کند اطلاعاتش اخذ و برای ما ارسال می‌شود و فراجا این اطلاعات را بررسی (صحت سنجی) و تایید و یا عدم تایید را به این سامانه اعلام می‌کند.


انتهای پیام/

نظر شما