شناسهٔ خبر: 66435789 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: سینا | لینک خبر

نشست رییس جهاد دانشگاهی با نمایندگان بخش‌های کارگری

صاحب‌خبر -
رییس و معاون پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی به مناسبت روز جهانی کار و کارگر به صورت نمادین با تعدادی از نمایندگان بخش‌های کارگری این نهاد دیدار و بر نقش اساسی این گروه در موفقیت‌های جهاددانشگاهی و کارهای بزرگی که در این نهاد انجام شده و می‌شود تاکید کرد.

به گزارش سیناپرس از روابط عمومی جهاددانشگاهی، دکتر حسن مسلمی نائینی رییس جهاددانشگاهی به مناسبت روز جهانی کار و کارگر در نشستی به صورت نمادین با تعدادی از نمایندگان بخش‌های کارگری این نهاد دیدار و گفت و گو کرد.

این نشست با حضور سید رضی آقاسیدی معاون پشتیبانی و مدیریت منابع، امیر طهرانچی مشاور رئیس و مدیرکل حوزه ریاست،  دکتر ابوالقاسم رئیسی مدیرکل روابط عمومی و سید یوسف حسینی مدیرکل حراست جهاددانشگاهی امروز، 11 اردیبهشت‌ماه در سالن جلسات دفتر مرکزی این نهاد برگزار شد.

در ابتدای این نشست رییس جهاددانشگاهی بیان کرد: از حضور در بین شما عزیزان که یکی از بهترین اقشار جهاددانشگاهی و کل کشور هستید، بسیار خوشحال هستم.

وی با اشاره به این‌که شما عزیزان نقش اساسی در موفقیت‌های جهاددانشگاهی و کارهای بزرگی که در این نهاد انجام شده و می‌شود دارید، افزود: با توجه به فعالیت شما در کنار مهندسان و پژوهشگران نقشتان برای پیشرفت کار مهم است.

دکتر مسلمی نائینی با تاکید بر سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با کارگران (5 اردیبهشت 1403) در رابطه با نقش کارگران و مسئولان، ادامه داد: در جهاددانشگاهی سعی داریم تا تلاش و کار شما در حوزه‌های مختلف به ویژه مالکیت فکری این محصولات در نظر گفته شده و اعمال شود.

وی در ادامه نظر حاضران در این دیدار را در رابطه با مدت فعالیت خود به عنوان رییس جهاددانشگاهی و کارهایی که انجام شده است، جویا شد.

در ادامه این نشست حاضران در رابطه با موضوعات مد نظر خود و همکارانشان صحبت کردند و معاون پشتیبانی و مدیریت منابع این نهاد نیز به سؤالات آنان پاسخ داد که از جمله موضوعات مطرح شده می‌توان به درخواست لحاظ شدن سختی کار در احکام اعضا، پرداخت بیمه بیکاری، بررسی معیشت و سلامت اعضا، بازنشستگی پیش از موعد، مسکن، توجه به تجربه کاری در حق جذب، مبلغ عیدی، اضافه شدن سوابق خارج از جهاددانشگاهی به سوابق فرد، طرح معراج و رتبه و بندی و ارتقای شغلی، فرایند تبدیل وضعیت، قانون ایثارگری اشاره کرد.

نظر شما