شناسهٔ خبر: 66435303 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

رئیس جدید هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان قزوین انتخاب شد 

با برگزاری مجمع انتخاباتی و با رأی اعضا، آفشید خوشنویس برای چهار سال دیگر بعنوان رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان قزوین انتخاب شد‌. با برگزاری مجمع انتخاباتی و با رأی اعضا، آفشید خوشنویس برای چهار سال دیگر بعنوان رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان قزوین انتخاب شد‌.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مجمع انتخاباتی سال ۱۴۰۳ و مجمع عمومی سالیانه عملکرد سال ۱۴۰۲ هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان قزوین با حضور عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون و عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان روز چهارشنبه در اداره ورزش برگزار شد. 

آفشید خوشنویس تنها نامزد ریاست هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان قزوین در این مجمع با ارائه برنامه های خود اظهارداشت: مهمترین اهداف ما در دوره جدید رشد و توسعه رشته های ۱۷ گانه است و تلاش برای ترویج ارزشهای فرهنگی اسلامی و اخلاقی و آموزش در همه سطوح مربیگری و داوری و برگزاری سمینارهای آموزشی برای رشد مربیان و ورزشکاران است. 

رئیس جدید هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان قزوین انتخاب شد 

وی افزود:  برگزاری مسابقات رشته های زیرمجموعه و افزایش کیفیت آن با رعایت مقررات، توجه به رشته های سه گانه بانوان، تعامل با اداره ورزش و فدراسیون، تهیه گزارش های دوره ای منظم به فدراسیون و توجه به ورزش همگانی و فعال کردن کمیته ها و تشویق عموم مردم به رشته های زیرمجموعه از دیگر برنامه های هیئت است. 

خوشنویس یادآورشد: حمایت از فعالیت هیئت های شهرستانی، برگزاری مسابقات استانی در سایر شهرستانها، ایجاد انضباط مالی و نظارت بر هزینه کردها و شناسایی و جذب حامی مالی و تلاش برای کسب درآمدهای پایدار و فعال کردن کمیته های زیرمجموعه هیئت و برگزاری جلسات منظم هیئت مدیره در برنامه های جدید هیئت پیش بینی شده است. 

در ادامه رای گیری انجام شد و از میان حاضران در جلسه آفشید خوشنویس با کسب  ۲۱ رای برای چهار سال بعنوان ریاست جدید هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان قزوین انتخاب شد.. 

رئیس جدید هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان قزوین انتخاب شد 

دراین مجمع از مجموع اعضای ۲۵ نفره مجمع تعداد دو نفر غایب بودند که از میان ۲۳ رأی ماخوذه آفشید خوشنویس با کسب ۲۱ رای بعنوان ریاست هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان انتخاب شد.

همچنین فریبا خانی بعنوان نایب رییس ، اسماعیل گنجه فرد بعنوان خزانه دار، حسن جلیلوند و حسن ساریجلو تبار و مهدی افتخاری بعنوان اعضای هیئت رئیسه توانستند رای مجمع را کسب کنند. 

در استان قزوین در رشته بدنسازی و پرورش اندام تعداد ۲۲۰ باشگاه خصوصی فعالیت می کند و تاکنون ۱۴ هزار و ۶۰۳ نفر شامل ۷۷۴۸ مرد و ۶۸۵۵ نفر زن ورزشکار بیمه شده و سامان یافته اند.

انتهای پیام

نظر شما