شناسهٔ خبر: 66433418 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرمربی تیم ملی هاکی سالنی: دنبال تکرار قهرمانی در مسابقات آسیایی هستیم + فیلم

همدان-ایرنا- سرمربی تیم ملی هاکی داخل سالن کشور گفت: ما دنبال تکرار قهرمانی در قاره آسیا و نیز کسب پنجمین سهمیه حضور در مسابقات جهانی هستیم.

صاحب‌خبر -

رجب نورانی روز چهارشنبه در حاشیه اردوی تیم ملی هاکی داخل سالن در همدان به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هم اکنون چهارمین مرحله اردوی آماده‌سازی را در همدان پیگیری می‌کنیم و هدف ما حضوری قدرتمند در بازی‌های آسیایی و کسب سهمیه ورودی جهانی است.

وی ادامه داد: ۱۲ بازیکن در ترکیب نهایی انتخاب خواهند شد و عملکرد آن‌ها را زیر نظر داریم و در آخرین اردو که قرار است در تهران دایر شود، ترکیب تیم را معرفی می‌کنیم.

نورانی اضافه کرد: در اردوی آماده‌سازی همدان به مرز ۸۰ درصد خواهیم رسید و در اردوی تهران این آمادگی کامل خواهد شد تا بهترین‌ها راهی بازی های آسیایی شوند.

سرمربی تیم ملی هاکی سالنی: دنبال تکرار قهرمانی در مسابقات آسیایی هستیم + فیلم

وی در خصوص وضعیت حریفان آسیایی تیم ملی کشورمان گفت: هاکی داخل سالن ایران اول آسیا و دوم جهان است اما حریفان هم در این مدت به خوبی آماده‌سازی کرده‌اند و کار راحتی نخواهیم داشت.

سرمربی تیم ملی هاکی داخل سالن کشورمان خاطرنشان کرد: مسابقات جهانی ۲۰۲۵ به میزبانی کرواسی برگزار خواهد شد و مسابقات آسیایی بهترین محک برای ما است.

وی اضافه کرد: تیم ملی کشورمان صاحب سبک است و تیم‌های خارجی از ما حساب می‌برند اما باید تلاش کنیم که این قهرمانی در آسیا تکرار شود.

مسابقات هاکی جام ملت‌های آسیا از ۲۸ اردیبهشت ماه جاری در قزاقستان آغاز می‌شود.

نظر شما