شناسهٔ خبر: 66430812 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

«معلم» پیام آور سعادت انسان‌ها است

حوزه / مدیر حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان در پیامی به مناسبت ۱۲ اردیبهشت، روز معلم را تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، پیام مدیر حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان به مناسبت ۱۲ اردیبهشت، روز معلم و شهادت استاد مرتضی مطهری به شرح زیر است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

«یَرْفَعِ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَ الَّذِینَ أُوتُوا الْعِلْمَ دَرَجاتٍ»
خداوند کسانی از شما را که ایمان آورده‌اند بالا می‌برد و بر کسانی که بهره‌ای از علم دارند، درجات بزرگی می‌بخشد. (آیه ۱۱ سوره مجادله)

اساتید و معلمان ارجمند و والا مقام
سلام علیکم

معلمان قافله‌سالاران کاروان روشنگری‌اند که با مجاهدت خود، تمدن را معماری و جامعه را باغبانی می‌کنند، تعلیم و تربیت، مأموریتی است که خداوند به پیامبران خود سپرده است و اشتغال به معلمی، عالی‌ترین کوشش برای تشبه به اولیای خداوند است.

«معلم» پرچم دار علم و دانش، پیام آور سعادت انسان‌ها، پرورش دهنده نسلی متعهد، خلاق، پویا، اندیشمند و آینده ساز و نوید بخش آینده‌ای روشن برای کشور است، روز معلم روز بزرگداشت سنت‌های پسندیده خدا و تعظیم علم و معرفت است.

۱۲ اردیبهشت، سالروز شهادت استاد اندیشمند و فرزانه شهید آیت الله مرتضی مطهری و روز نکوداشت مقام والای معلم فرصتی کم نظیر و مغتنم است تا مراتب تشکر و قدردانی خود را تقدیم برافروزندگان مشعل علم و دانش و تلاشگران با همتی نمائیم که مسبب سعادت، رشد و تعالی جامعه هستند.

از ساحت قدس ربوبی مسئلت دارم همواره در کسوت شریف شغل انبیاء با کلام نافذ و عزم راسخ و با تولید علم و دانش و پژوهش، برای آینده سازان این مرز و بوم با سرافرازی برای نیل به زندگی سعادتمندانه دنیوی و رستگاری اخروی کوشا و پویا بوده، درپناه ایزد منان و توجهات خاصه حضرت ولی عصر ارواحنا لتراب مقدمه الفداء تحت رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب دامت برکاته، سعادت مند و عاقبت به خیر باشید.

و من الله التوفیق

راضیه سلطان عباسی ندوشن
مدیر حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان

انتهای پیام. /

نظر شما