شناسهٔ خبر: 66428620 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دولت.آی‌آر | لینک خبر

استاندار اردبیل:

با توسعه و تقویت زیرساخت‌های رشته کشتی در سطح استان اردبیل جایگاه این استان را در کشتی کشور ارتقا می دهیم

سیدحامد عاملی استاندار اردبیل گفت: با توسعه و تقویت زیرساخت‌های رشته کشتی در سطح استان اردبیل جایگاه این استان را در کشتی کشور ارتقا می دهیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان،سید حامد عاملی در حاشیه برگزاری مسابقه بین‌المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی در اردبیل در جمع خبرنگاران اظهار کرد:برنامه‌ریزی لازم برای توسعه زیرساخت‌های رشته کشتی در سطح استان اردبیل در دستور کار قرار دارد.

وی با تاکید بر احیای ظرفیت‌های مغفول رشته کشتی در اردبیل افزود: پهلوانان و قهرمانان اردبیلی بسیاری در رشته‌های مختلف اعم از کشتی، همچون رحیم علی‌آبادی،احد پازاج و افشین بیابان‌گرد با افتخارات بین‌المللی برای کشورمان عزت و سربلندی به ارمغان آورده‌اند.

استاندار اردبیل با بیان اینکه نباید تقدیر و قدردانی از زحمات و افتخارآفرینی پهلوانان و قهرمانان کشورمان در رشته‌های مختلف همچون کشتی فراموش شود،ادامه داد: قدردانی از قهرمانان و پهلوانان وظیفه‌ای همگانی محسوب می‌شود.

عاملی راه اندازی جام صفوی را یکی از روش‌های تبیین خدمات صفویه و اردبیل به ایران دانست و بیان کرد: خاندان صفوی در زمان حکومت خود اقدامات بسیار اساسی در حوزه هویت ایرانی، حفظ و حراست از خاک کشورمان،مذهب،معماری،اقتصاد و..انجام دادند که فراموش‌نشدنی است.

نظر شما