شناسهٔ خبر: 66428103 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

جهش تولید با مشارکت مردم باعث توسعه اشتغال می‌شود

فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر گفت: توسعه و پیشرفت روزافزون و شکوفایی ایران اسلامی مدیون زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه کارگران نوآور و خلاق است.

صاحب‌خبر -

 مهرداد جهان‌دیده د  با اشاره به تبریک هفته کارو کارگر به این قشر زحمت‌کش، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند: استقلال ملت و کشور به تلاش و زحمت کارگران بستگی دارد.
 
 وی افزود: توسعه و پیشرفت روزافزون و شکوفایی ایران اسلامی مدیون زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه کارگران نوآور و خلاق این مرزوبوم است.
 
 این مقام مسئول ادامه داد: بدون شک توفیقات حاصل شده در عرصه‌های علمی، اقتصادی و صنعتی کشور نتیجه مجاهدت‌های این قشر زحمت‌کش و بی‌ادعا از جامعه و همه ارکان حاکمیت است.
 
 وی ضمن ارج‌نهادن به مقام رفیع و عظیم کارگران و خدمات صادقانه و بی‌دریغ این قشر شریف از تمامی کارگران متعهد و سخت‌کوش شهرستان ولایت‌مدار ایرانشهر قدردانی کرد و فرارسیدن روز جهانی کار و کارگر را به یکایک کارگران عزیز و خانواده‌های آنان تبریک عرض کرد.
 
وی اضافه کرد: امیدوارم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام "جهش تولید با مشارکت مردم" نام‌گذاری شده، شاهد صحت و سلامتی جامعه کارگری، پیشرفت و توسعه روزافزون ایران اسلامی و توسعه اشتغال و تولید برای فرزندان این مرزوبوم باشیم.

نظر شما