شناسهٔ خبر: 66427532 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

پیام تبریک مدیر فرهنگی-دانشجویی دانشکده به مناسبت بزرگداشت روز استاد

محمد علی اسروش، مدیر فرهنگی-دانشجویی دانشکده علوم پزشکی لارستان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری، روز استاد را به اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا لارستان؛ محمد علی اسروش، مدیر فرهنگی-دانشجویی دانشکده علوم پزشکی لارستان، گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری، روز استاد را به اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

به نام نخستین آموزگار، «ن والقلم وما یسطرون»

بی‌شک همت تلاشگران گمنام عرصه تعلیم و تربیت یعنی استادان فرهیخته و معلمان عالی‌قدر نقش مهمی در دانایی، شکوفایی و تعالی جامعه و فراهم کردن شرایط لازم و بستر مناسب برای تکوین حیات طیبه انسانی دارد.

تعالی، رشد و توسعه هر جامعه در گرو آموزش و پرورش صحیح است، آمیختن علم و عمل و آراستن تحصیل با فضایل اخلاقی و تهذیب میسر نیست مگر به همت استادان و معلمان دانشمند و از خود گذشته، لذا در این یادمان مقام و اثنای پاسداشت جایگاه معلم، اینجانب ضمن ارج نهادن به مقام شامخ استاد شهید مرتضی مطهری و عرض تبریک روز استاد، توفیقات روز افزون و سلامتی و سربلندی همه استادان محترم در سراسر کشور عزیزمان بویژه اساتید گرانقدر دانشکده علوم پزشکی لارستان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

نظر شما