شناسهٔ خبر: 66424608 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اسرای صهیونیست به علت منافع سیاسی نتانیاهو در اسارت هستند

گردان‌های عزالدین القسام روز سه شنبه خطاب به خانواده‌های اسرای اسرائیلی اعلام کرد: خویشاوندان شما به علت منافع سیاسی نتانیاهو همچنان در اسارت هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ گردان‌های عزالدین القسام روز سه شنبه خطاب به خانواده‌های زندانیان اسرائیلی اعلام کرد: خویشاوندان شما به علت منافع سیاسی نتانیاهو همچنان در اسارت هستند.  گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس در پیامی به خانواده‌های اسرای اسرائیلی در غزه تاکید کرد: فرزندان شما همچنان به علت منافع سیاسی شخص نتانیاهو، در اسارت بسر می برند.

اسرای صهیونیست به علت منافع سیاسی نتانیاهو در اسارت هستند اسرای صهیونیست به علت منافع سیاسی نتانیاهو در اسارت هستند اسرای صهیونیست به علت منافع سیاسی نتانیاهو در اسارت هستند اسرای صهیونیست به علت منافع سیاسی نتانیاهو در اسارت هستند اسرای صهیونیست به علت منافع سیاسی نتانیاهو در اسارت هستند
شهادت یک خبرنگار فلسطینی و فرزندش در غزه
یک خبرنگار فلسطینی و پسرش در بمباران رژیم صهیونیستی که خانه آنها را در مرکز نوار غزه هدف قرار داده بود، شهید شدند. 
- تصاویری از مراسم وداع با خبرنگار شهید سالم ابوطیور و فرزندش در دیرالبلح در مرکز نوار غزه.
- تصاویری از اقامه نماز بر دو شهید در صحن بیمارستان شهدای الاقصی شهر دیرالبلح.
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11061433"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4220694/11061433?width=600&height=350"></script></div>
 
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11061434"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4220694/11061434?width=600&height=350"></script></div>
حزب الله: یک تانک مرکاوای رژیم اشغالگر را با موشک های هدایت شونده منهدم کردیم
حزب الله لبنان اعلام کرد: یک تانک مرکاوا را در داخل پایگاه المطله با موشک های هدایت شونده منهدم کردیم که در نتیجه این حمله، سرنشینان آن کشته و زخمی شدند.

 

رئیس دیوان بین‌المللی دادگستری: نگران شرایط فاجعه بار زندگی در غزه هستیم
رئیس دیوان بین‌المللی دادگستری درباره شکایت نیکاراگوئه علیه آلمان به اتهام تسهیل نسل کشی در غزه گفت: دیوان معتقد است که اختیاری برای تحمیل تدابیر موقت ندارد. دیوان نگران شرایط فاجعه بار زندگی در غزه است.

اسرای صهیونیست به دلیل منافع سیاسی نتانیاهو در اسارت هستند

لغو نشست کابینه جنگ رژیم صهیونیستی
به گزارش خبرگزاری سما، رسانه های اسرائیلی اعلام کردند: نشست کابینه جنگ (رژیم صهیونیستی) که قرار بود امشب برگزار شود، لغو شد.
شبکه اسکای نیوز هم گزارش داد: جلسه شورای جنگ که قرار بود امشب با هدف بحث اعزام هیئت مذاکره کننده اسرائیلی به قاهره و اختیارات این هیئت برگزار شود، لغو شد.
 
وزیر کابینه رژیم صهیونیستی: باید رفح، دیرالبلح و النصیرات را به صورت کامل نابود کنیم
به گزارش خبرگزاری سما، «بزالل اسموتریچ» وزیر دارایی تندروی رژیم صهیونیستی گفت: ما باید رفح، دیرالبلح و النصیرات را نابود کنیم آن هم نه نصف و نیمه، بلکه به صورت کامل و مطلق باید نابود و ویران شوند.

اسرای صهیونیست به دلیل منافع سیاسی نتانیاهو در اسارت هستند

دهها دانشجوی معترض وارد یکی از ساختمان های آموزشی دانشگاه کلمبیا شدند
به گزارش تلویزیون سی ان ان، دهها دانشجوی معترض در دانشگاه کلمبیا وارد یکی از ساختمان های آموزشی دانشگاه شدند.
خبرنگار سی ان ان گزارش داد : اوضاع در دانشگاه کلمبیا وخیم تر شده است زیرا دهها دانشجوی معترض وارد یکی از ساختمان های آموزشی دانشگاه شده اند.این ساختمان سالن هملیتون نام دارد و معترضان هم اکنون داخل آن هستند. حرف دانشجویان این است که دانشگاه باید از هر گونه سرمایه گذاری که به اسراییل کمک می کند فاصله بگیرد. تصاویری که هم اکنون از ساختمان همیلتون به بیرون می رسد نشان می دهد دانشجویان از هر وسیله ای مثل میز و صندلی برای بستن درها استفاده می کنند تا مانع ورود مقامات دانشگاه به ساختمان شوند. همچنین یک پلاکارد در طبقه سوم این ساختمان به اهتزاز درآمده است که روی آن نوشته شده است فلسطین را آزاد کنید. دانشجویان معترض درهای ورودی به این ساختمان را بسته اند. اوضاع در دانشگاه کلمبیا بین دانشجویان و مقامات دانشگاه به شدت متشنج شده است.
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11061427"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4220694/11061427?width=600&height=350"></script></div>
 
مدیر دفتر اطلاع رسانی دولت در غزه: ۲۰ هزار مورد ابتلا به هپاتیت در نتیجه شرایط بد بهداشتی غزه شناسایی شد
مدیر دفتر اطلاع رسانی دولت در غزه گفت: ۲۰ هزار مورد ابتلا به هپاتیت در نتیجه شرایط بد بهداشتی غزه شناسایی شده است.
 
 
اتحادیه کل دانشجویان تونسی در حمایت از فلسطین دست به اعتصاب زد
دانشجویان تونسی در تونس پایتخت، به دعوت اتحادیه کل دانشجویان تونسی در حمایت از نوار غزه تظاهرات برگزار کردند. دانشجویان اعلام کردند در طول یک هفته، اقداماتی را در حمایت از غزه انجام خواهند داد.
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11061430"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4220694/11061430?width=600&height=350"></script></div>
 
 
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11061431"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4220694/11061431?width=600&height=350"></script></div>
خسارت های حملات رژیم صهیونیستی به خان یونس
شبکه تلویزیونی المیادین تصاویری از منطقه بطن السمین در خان یونس که در نتیجه حملات نظامیان رژیم صهیونیستی به طور کامل تخریب شده است منتشر کرد.
 
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11061432"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4220694/11061432?width=600&height=350"></script></div>
جنبش مجاهدین فلسطین: عملیات امروز قدس نشان می دهد قدس قبله مبارزه همه آزادگان و شرافتمندان است
جنبش مجاهدین فلسطین با تبریک عملیات با سلاح سرد حسن ساکلانان، گردشگر اهل ترکیه در قدس، تأکید کرد: این عملیات موید این موضوع مهم است که قدس قبله و قطب نمای مبارزه همه آزادگان و شرافتمندان امت اسلامی است.
 
اسرای صهیونیست به دلیل منافع سیاسی نتانیاهو در اسارت هستند
 
دانشجویان آمریکایی خواستار تحریم و قطع ارتباط مالی با رژیم صهیونیستی هستند
شبکه تلویزیونی سی بی اس نیوز آمریکا گزارش داد دانشجویان آمریکایی با تأسی از جنبش «بایکوت، عدم سرمایه‌گذاری و تحریم اسرائیل» خواستار قطع ارتباط مالی دانشگاه ها و شرکت ها با اسرائیل هستند.
 صبح امروز رئیس دانشگاه کلمبیا گفت: مذاکرات بین دانشجویان معترض و مقامات دانشگاه برای برچیدن اردوگاه معترضان در محوطه دانشگاه بدون توافق پایان یافت. معترضان از دانشگاه می خواهند که از سرمایه گذاری های مرتبط با اسرائیل صرف نظر کند، اما مانو شفیق رئیس دانشگاه کلمبیا گفت که آنها این کار را انجام نخواهند داد.
 
 تظاهرات مردمی و دانشجویی در توکیو در حمایت از فلسطین و نوار غزه
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11061567"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4220694/11061567?width=600&height=350"></script></div>
 
 
قول های نتانیاهو به بن گویر: اسرائیل وارد رفح خواهد شد و جنگ پایان نخواهد یافت
ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی گفت: نتانیاهو به من قول داد که اسرائیل وارد رفح خواهد شد و جنگ پایان نخواهد یافت. او همچنین قول داد که دست رد به توافق نامناسب بزند.
بن گویر: من به نتانیاهو درباره عواقب حمله نکردن به رفح و پایان دادن به جنگ هشدار دادم، در حالی که او خود از عواقب آن آگاه است.

نظر شما