شناسهٔ خبر: 66424542 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام:

سه هزار شهید والامقام سند افتخار و وفاداری مردم استان ایلام است

محمدجواد داودی نصر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام گفت: سه هزار شهید والامقام سند افتخار و نشان وفاداری مردم استان ایلام به امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و انقلاب است.

صاحب‌خبر -

محمدسبحان حسنی امروز سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت‌ماه، در نشست بصیرتی شورای اداری استان که با حضور سردار سنایی‌راد معاون عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد، گفت: مردم استان ایلام مردمی ولایتمدار و شهیدپرور هستند که سه هزار شهید والامقام، سند افتخار، ولایتمداری و نشان وفاداری آنان به امام خمینی (ره )، مقام معظم رهبری، نظام و آرمان‌های انقلاب است.

وی افزود: مقاومت و ایستادگی مردم استان ایلام در هشت سال دفاع مقدس چه در خطوط دفاعی و چه در پشت جبهه، این استان را در یک جایگاه ویژه قرار داد.
معاون استاندار ایلام خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری جهاد تبیین را به عنوان یک تکلیف عنوان کردند که در این راستا در استان ایلام، قرارگاه عملیاتی جهاد تبیین در  دستگاه‌های اجرایی و ادارات تشکیل و تاکنون ۶ جلسه قرارگاه برگزار شده است.

حسنی ادامه داد: در حوزه جهاد تبیین همچنین ۳۱۵ نشست بصیرتی (حوزه‌ای/ پایگاهی )، ۵۲ نشست پاسخگویی مسئولان به مطالبه‌گری نخبگان، معتمدین و متنفذین و ۳۵ نشست تبیین کارآمدی دستگاه‌ها در دانشگاه‌ها و مساجد برگزار شده است.

وی بیان کرد: ۱۲ نشست تبیین اقدامات موثر دستگاه‌ها در رسانه‌های استانی، آموزش و توانمندی ۱۰ جهادگر تبیین، اعزام ۵۷۵ نفر به اردوهای راهیان پیشرفت و آبادانی و یک‌هزار و ۱۰۰ نفر به اردوهای راهیان نور و برگزاری میزهای خدمت جهادی عمومی و تخصصی ۶۰۴ مورد از دیگر اقدامات انجام شده در حوزه جهاد تبیین است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام در ادامه با اشاره به بحث انتخابات، مشارکت بالای مردم این استان را در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از مصادیق بارز جهاد تبیین عنوان کرد و گفت: دشمن به دنبال پایین آوردن مشارکت مردم در انتخابات بود که مردم این استان رتبه چهارم مشارکت بالا در انتخابات را کسب کردند.

انتهای پیام

نظر شما