شناسهٔ خبر: 66422654 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

شهدا به ملت ایران آبرو و حیثیت داده‌اند

مراسم غباروبی و عطرافشانی مزار پنج شهید گمنام مدفون در صحن مسجد الزهرا شهرستان نیکشهر به مناسبت سالروز گرامیداشت استاد شهید مطهری و هفته عقیدتی و سیاسی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار بسیج از نیکشهر، مراسم غباروبی و عطرافشانی مزار پنج شهید گمنام مدفون در صحن مسجد الزهرا شهرستان نیکشهر به مناسبت سالروز گرامیداشت استاد شهید مطهری و هفته عقیدتی و سیاسی با حضور امام جمعه شهرستان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر و جمعی از پاسداران برگزار شد.

 سرهنگ پاسدار حسین نکوئی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر ضمن گرامیداشت یادوخاطره شهدای انقلاب اسلامی، بخصوص شهید گرانقدر مطهری گفت: امروز ملت ایران به پاس مجاهدت‌ها وایثارگری‌های رزمندگان و شهدای عزیز خود در قله عزت و اقتدار قرار دارد.

وی افزود: واژه جهاد و شهادت به عنوان یک الگو و مسیر برای همه نسل جوان و نوجوانان و کسانی که آن روزها وشب‌ها را درک نکرده‌اند باید مورد توجه قرار گیرد، زیرا دشمنان با تمام توان و ظرفیت های بی‌شمار خود به میدان مقابله جنگ روانی با ملت و نظام ما آمدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر مطرح کرد: شهدای عزیز ما به ملت ایران آبرو و حیثیت داده‌اند و همه ما باید قدردان شجاعت و ایستادگی فرزندان و رزمندگان خود باشیم.

نظر شما