شناسهٔ خبر: 66422319 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

۲۷ اردیبهشت‌ماه؛

اختتامیه جشنواره مطبوعات شرق کشور در بیرجند برگزار می‌شود

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، علی فرخنده، امروز سه شنبه 11 اردیبهشت ماه در شورای اطلاع‌رسانی خراسان جنوبی اظهار کرد: حدود ۶۰۰‌ اثر از اصحاب‌ رسانه استان‌های خراسان جنوبی، رضوی، شمالی، سیستان و بلوچستان، کرمان، جنوب کرمان و یزد به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که از نفرات برتر تجلیل خواهد شد.

 

سیدمحمدرضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی نیز گفت: در حوزه مدرسه‌سازی و معلم و مربی باید بررسی شود چه اتفاقی در گذشته افتاده است که امروز برخی مشکلات را شاهد هستیم.

وی با تاکید بر لزوم اطلاع‌رسانی اقدامات انجام شده در حوزه ساخت فضاهای آموزشی در دولت سیزدهم افزود: در کنار بیان این مهم، مطالبه‌گری‌ فضاهای آموزشی نیز باید در دستور کار قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی درخصوص انتخابات هم گفت: ۲۸۷ شعبه اخذ رای در سطح حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف آرای مردم را در ۲۱ اردیبهشت جمع خواهند کرد.

طالبی افزود: از این تعداد ۵۶ شعبه در شهرستان درمیان، ۴۳ شعبه شهرستان خوسف و مابقی در شهرستان بیرجند خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه ۲ شعبه اخذ رای سیار در شهرستان بیرجند اضافه شده است، یادآور شد: تمامی تدابیر لازم برای برگزاری یک انتخابات باشکوه اندیشیده شده است.

طالبی ادامه داد: تلاش شده است که اعضای شعب اخذ رای، همان افراد دور قبل باشند اما آموزش‌های لازم برای تمامی افراد در دستور کار قرار دارد.

وی با تبریک فرا رسیدن روز معلم گفت: اولین‌معلم بشر، خداوند و دومین معلم، رسول گرامی اسلام(ص) و بعد از ایشان، ائمه معصومین علیهم‌السلام هستند.

حجت‌الاسلام علی محقی، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی نیز گفت: ۲۲ عنوان برنامه در بیش از ۴۸۰ کانون فرهنگی هنری سطح استان در دهه کرامت اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌هایی با رویکرد زیست عفیفانه و عفاف و حجاب در دستور کار قرار دارد، ادامه داد: "زینب جابر" کارشناس حوزه رسانه به صورت ویژه از کشور لبنان، مهمان ویژه دهه کرامت استان خراسان جنوبی خواهد بود.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی با اشاره به حضور این مهمان در برنامه‌های مختلف سطح استان و برخی شهرستان‌ها، یادآور شد: دو جشن شاخص در منطقه شمال شهر و منطقه غفاری با حضور "زینب جابر" برگزار خواهد شد.

نظر شما