شناسهٔ خبر: 66421648 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرمانده منطقه پدافند هوایی مرکزی:

یکپارچگی نیروهای مسلح موجب یاس و ناامیدی دشمن است

امیر سرتیپ دوم سامانی گفت: کارنامه ارتش در طرح های مردمیاری درخشان است و یقینا مجموعه ارتش علاوه بر صیانت از مرزهای کشورمان، در بحران های طبیعی در کنار مردم ایستاده و تمامی بسترها را برای آسودگی خاطر همطنانمان بکار می گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش امیر سرتیپ دوم سامانی فرمانده منطقه پدافند هوایی مرکزی در جمع فرماندهان این یگان پدافندی یا بیان اینکه همدلی، هم افزایی و همکاری آحاد نیروهای مسلح مثال زدنی است خاطرنشان کرد: انسجام و هم افزایی نیروهای مسلح موجب ارتقا امنیت پایدار می شود که قطعا وجود امنیت پایدار هم جز با تلاش شبانه روزی بدست نمی آید.

امیر سرتیپ دوم سامانی گفت: کارنامه ارتش در طرح های مردمیاری درخشان است و یقینا مجموعه ارتش علاوه بر صیانت از مرزهای کشورمان در بحران های طبیعی در کنار مردم ایستاده و تمامی بسترها را برای آسودگی خاطر هموطنان مان بکار می گیرد.

وی یکپارچگی نیروهای مسلح را موجب یاس و ناامیدی دشمن و تضمین کننده صلح و ثبات در منطقه دانست.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی خدمات رایگان پزشکی به مناطق کم برخوردار، کمک تجهیزاتی و امدادی در مواقع سیل و زلزله، اعزام گروه های جهادی، اهداء بسته های معیشتی به افراد تحت پوشش کمیته امداد را بخشی از فعالیت های ارزنده این یگان پدافندی دانست و افزود: ارتش فدایی ملت است و آسودگی خاطر هموطنان ایران اسلامی در اولویت است.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما