شناسهٔ خبر: 66421536 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

عزیمت زائران مازندرانی به عمره مفرده

کاروان زائران مازندرانی به سفر عمره مفرده اعزام شدند.

صاحب‌خبر -

عزیمت زائران مازندرانی به عمره مفرده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، کاروان زائران مازندرانی برای انجام سفر عمره مفرده، عصر دیروز عازم عربستان شد.


مدیر حج و زیارت مازندران گفت: با توجه به دستور سازمان حج و زیارت مقرر شد قبل از آغاز سفر‌های حج تمتع در یک بازه زمانی، چند کاروان به سفر حج عمره اعزام شوند.

اسماعیلی افزود: بنابراین در این سفر سه کاروان از مازندران به حج عمره اعزام شدند که از این سه کاروان، دو کاروان از مازندران به ظرفیت ۱۷۰ نفر و یک کاروان از استان گلستان به ظرفیت ۸۵ نفر ساعت ۱۶ روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ از فرودگاه شهدای ساری به سرزمین وحی اعزام شدند.

وی تصریح کرد: کسانی به این سفر اعزام شدند که قبلا" برای اعزام به عمره مفرده ثبت نام کرده و هزینه سفر را واریز کرده باشند و با توجه به تاریخ واریز وجه به این سفر عزیمت خواهند کرد.

اعزام به حج تمتع از ۶ خرداد
مدیر کل فرودگاه‌های استان مازندران گفت: فرودگاه شهدای ساری آماده اعزام زائران عمره و تمتع به عربستان است.
حسنی افزود: گفت: زائران حج تمتع استان مازندران از ۶ تا ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ از فرودگاه شهدای ساری به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

مدیر حج و زیارت مازندران هم گفت: زائران حج تمتع مازندران که همگی مدینه قبل هستند با ۱۸ پرواز از فرودگاه شهدای ساری عازم سرزمین وحی خواهند شد.
اسماعیلی خاطر نشان کرد: این زائران در قالب ۳۲ کاروان به تعداد ۴۲۴۰ زائر برای به جای آوردن مناسک حج تمتع به زیارت خانه خدا مشرف خواهند شد.

<div id="video-display-embed-code_11060858"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4220633/11060858?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما