شناسهٔ خبر: 66421258 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

قدردانی از زحمتکشان شهرداری منطقه ۲۰ تهران به مناسبت روز کارگر

شهرری - ایرنا - آیین قدردانی از زحمتکشان شهرداری منطقه ۲۰ تهران (شهرری) به مناسبت هفته کار و کارگر با حضور بیش از ۳۵۰ نفر از کارگران خدوم این شهرداری و مسئولین ارشد شهرستان ری در فرهنگسرای ولاء برگزار و از ۲۴ کارگر نمونه خدمات شهری و فضای سبز تقدیر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، شهردار منطقه ۲۰ تهران (شهرری) در این آیین گفت: رتبه کار و تلاش و حرفه کارگری در تاریخ دینی و شیوه زندگی بزرگان مذهبی جایگاه مقدسی دارد.

رضا شنگی رعایت حق و حقوق مادی و معنوی قشرکارگر را از اولویت های مدیریت شهری این منطقه برشمرد و اظهار داشت: امروز اگر شهروندان از فضاهای سبز ایجاد شده در سطح شهر لذت می برند به واسطه زحمات تلاشگرانه شما کارگران است همچنان که نظافت، پاکیزگی و نگهداشت المانهای شهری نیز مرهون تلاش شما خواهد بود.

قدردانی از زحمتکشان شهرداری منطقه ۲۰ تهران به مناسبت روز کارگر

وی با بیان اینکه کارگران سرمایه های انسانی و پیشانی کار شهرداری هستند، خاطرنشان کرد: بی‌تردید کارگران خدوم خدمات شهری و فضای سبز، نقش موثری در اعتلا و بالندگی شهر دارند و همه ما مرهون تلاش و خدمات شبانه روزی آنان هستیم.

حجت الاسلام سید علی شاهچراغی امام جمعه شهرری نیز در این آیین با بیان اینکه دین اسلام بر حفظ حقوق کارگران تاکید کرده است، گفت: حفظ حقوق کارگران موجب رونق تولید و استقلال اقتصادی کشور می شود.

قدردانی از زحمتکشان شهرداری منطقه ۲۰ تهران به مناسبت روز کارگر

وی با تبریک روز جهانی کار و کارگر افزود: حقوق کارگران و زحمتکشان در عرصه صنعت و خدمات نباید ضایع شود و مسئولان می بایست بیشتر به حق و حقوق این قشر زحمتکش توجه داشته باشند.

منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران دارای پنج ناحیه داخل محدوده و ۲ ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.

این منطقه در جنوبی ترین نقطه شهری واقع شده است و از شمال به بزرگراه آزادگان، از شرق به بزرگراه امام علی (ع)، از جنوب به بزرگراه آوینی و از غرب به مبارک‌آباد و صالح‌آباد محدود می‌شود.

نظر شما