شناسهٔ خبر: 66420102 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

تکمیل پروژه های در امتداد اتوبان یادگار امام(ه) و شهید شوشتری بر کاهش ترافیک شهری تاثیر دارد

عضو شورای اسلامی شهر تهران اقدامات انجام شده در امتداد اتوبان یادگار امام و شهید شوشتری را که قرار است شمال تهران را از سمت غرب به جنوب تهران و فرودگاه امام(ره) و اتوبان ساوه وصل کند را اتفاق بزرگی برشمرد و گفت: تکمیل این پروژه تاثیر بسیاری بر کاهش بر ترافیک داخل شهر خواهد داشت. عضو شورای اسلامی شهر تهران اقدامات انجام شده در امتداد اتوبان یادگار امام و شهید شوشتری را که قرار است شمال تهران را از سمت غرب به جنوب تهران و فرودگاه امام(ره) و اتوبان ساوه وصل کند را اتفاق بزرگی برشمرد و گفت: تکمیل این پروژه تاثیر بسیاری بر کاهش بر ترافیک داخل شهر خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، سید احمد علوی عضو شورای اسلامی شهر تهران طی تذکری در دویست و سی و دومین نشست شورا در جریان گزارش معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران درخصوص اقدامات انجام شده در پروژه های امتداد یادگار امام(ره) و آزاد راه شهید شوشتری اظهار داشت: ارائه گزارش پیشرفت کلان پروژه ها اتفاق خوبی است و اگر شکل این گزارش ها کامل تر و رساتر باشد بهتر خواهد بود.

وی اقدامات انجام شده در امتداد اتوبان یادگار امام و شهید شوشتری را که قرار است شمال تهران را از سمت غرب به جنوب تهران و فرودگاه امام(ره) و اتوبان ساوه وصل کند را اتفاق بزرگی برشمرد و خاطرنشان کرد: تکمیل این پروژه تاثیر بسیاری بر کاهش بر ترافیک داخل شهر خواهد داشت.

علوی خاطرنشان نشان کرد: در این پروژه تعداد  ۷ پل در میدان فتح ایجاد می شود و از خیابان امام خمینی(ره) تا اتوبان آزادگان ۹.۲ کیلومتر است که ما سال گذشته بعد از سالها با همت دوستان توانستیم فاز اول اتوبان شهید بروجردی را به بهره برداری برسانیم که حدود ۳.۷ از پروژه بود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران از معاونت عمرانی شهرداری تهران خواست تا سه فازی که در شاخه غربی یادگار امام(ره)، جی، فتح، شهید ارداغی، زرند و فاز دوم بروجردی در حال اجراست همزمان با هم پیشرفت داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما