شناسهٔ خبر: 66419100 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی:

خراسان جنوبی از بالاترین ضریب‌های امنیتی برخوردار است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: بنا به ارزیابی‌های صورت گرفته کشوری، این استان در همه مؤلفه‌های امنیتی از بالاترین ضریب برخوردار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی و به نقل از روابط عمومی استانداری، سیدمحمدرضا طالبی در آیین تکریم و معارفه فرمانده پدافند هوایی شرق قائم آل محمد(عج) با اشاره به دو مؤلفه امنیت و سلامت در جامعه اظهار کرد: اگر قدردان این دو مؤلفه نباشیم نعمت بزرگی را در جامعه از دست داده ایم.

وی افزود: نداشتن امنیت در همه ابعاد فردی، اقتصادی و اجتماعی زندگی تمام افراد جامعه را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌جنوبی گفت: بنا به ارزیابی‌های صورت گرفته کشوری، این استان با وجود داشتن کویر گسترده و مرز طولانی با کشور ناپایدار افغانستان از بالاترین ضریب امنیتی برخوردار است.

وی با بیان اینکه این امنیت جز با تلاش و تعامل تمام یگان‌های نظامی و امنیتی حاصل نمی شود، خاطرنشان کرد: در خراسان جنوبی تعامل خوبی بین اعضای شورای تأمین و ارگان‌های نظامی وجود دارد .

به گزارش ایمنا، در این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه در استان، جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی از خدمات ۹ ساله امیر سرتیپ دوم ارسلان پرویز قدردانی و امیر سرتیپ دوم حجت عباسی به عنوان فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق کشور معرفی شد.

نظر شما