شناسهٔ خبر: 66418898 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جانشین یگان‌های ویژه پاسداران فراجا:

وظیفه یگان‌های تکاوری در مناطق کویری، تامین امنیت است

تهران - ایرنا - جانشین یگان‌های ویژه پاسداران فراجا یگان‌های تکاوری را عامل احساس آرامش خاطر در مناطق کویری دانست و گفت: یگان‌های تکاوری عاملی برای تأمین امنیت مناطق کویری هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از پلیس، سردار علی عظیمی در حاشیه بازدید از واحدهای تکاوری عمار یگان ویژه پاسداران استان سیستان وبلوچستان اظهار کرد: ساختار عملیاتی یگان های تکاوری با دیگر واحد های نظامی و انتظامی کشور متفاوت است و با فراگیری آموزش های رزمی می توانند مأموریت های مهمی در منطقه کویر انجام داده و نقش بسزایی در مقابله با جرایم مختلف داشته باشند.

وی با اشاره به آمادگی بالای یگان های تکاوری در اجرای مأموریت های محوله، افزود: اقدامات مثبتی در راستای افزایش قدرت تحرک و آمادگی عملیاتی یگان های تکاوری سراسر کشور انجام شده و این امر مهم با همت فراتر از گذشته در دستور کار قرار دارد.

جانشین یگان های ویژه پاسداران فراجا گفت: یگان های تکاوری عاملی برای احساس آرامش خاطر و برگ زرینی در تأمین امنیت مناطق کویری هستند و با انجام مأموریت های تأثیرگذار در شرایط خاص همواره رشادت آفرینی می کنند و باعث افتخار یگان های ویژه فراجا هستند.

سردار عظیمی با بیان اینکه مهم ترین مأموریت یگان های تکاوری، تأمین امنیت پایدار مناطق کویری است، یادآور شد: اقداماتی نظیر گشت های پروازی و استفاده از ریز پرنده ها برای اشرافیت بیشتر، گشت های خودرویی و موتوری مداوم، می تواند امنیت را برای ساکنان، مسافران و گردشگران فراهم کند و منطقه را برای جولان قاچاقچیان ناامن سازد.

این مقام انتظامی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات فرماندهی و کارکنان واحد های تکاوری عماریگان ویژه پاسداران استان سیستان وبلوچستان، خاطر نشان کرد: فراهم آوری تجهیزات به روز و مورد نیاز، تأمین نیروی انسانی، برطرف کردن مشکلات و معضلات پیش رو در این یگان مهم بسیار حائز اهمیت است که با برنامه ریزی های انجام شده و تدابیر سازمانی به زودی اهداف مورد نظر یگان های ویژه فراجا محقق خواهد شد.

نظر شما