شناسهٔ خبر: 66417719 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حکومت‌های منطقه با جبهه مقاومت همراهی کنند

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به جنایت‌های ضدبشری رژیم صهیونیستی در غزه و فلسطین و این که وجدان‌ها بیدار شده‌اند، بشریت خیزش نو یافته و دوران جهل و غفلت ملت‌ها سپری شده است، گفت: به حکومت‌های پیرامون خودمان اعلام می‌کنیم با ملت‌هایتان آشتی کنید و در حمایت و کمک به ملت مظلوم فلسطین با وجدان بشری همراه شوید.

صاحب‌خبر -

آیت‌الله محسن اراکی دوشنبه شب در آیین بزرگداشت شهید طالع یوسف‌اُف از شهیدان جبهه مقاومت اسلامی در مسجد مدرسه علمیه معصومیه قم عنوان کرد: این شهید والامقام پرچم برافراشته و از نماد‌های جبهه مقاومت است، جهان باید بداند که امروز، روزگار مقاومت است، و دوران عربده کِشی‌ها و ستم‌گری‌ها و جنایت‌های بی‌پاسخ استکبار جهانی به سر رسیده است.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: ما به استکبار جهانی و آمریکای جنایت‌کار و قدرت‌های اروپایی و جنایتکاران صهیونیست غاصب فلسطین اعلام می‌کنیم، آن دوران که شما می‌کُشتید و با لگد پایمال می‌کردید و با چکمه‌های خونین‌تان سینه مستضعفان را لِه می‌کردید، گذشت.

آیت الله اراکی در ادامه افزود: نهضت مقاومت نه تنها غرب آسیا، بلکه کشور‌های اروپایی و آمریکایی را در نوردیده است؛ حتی احمق‌های آمریکایی نیز می‌گویند، این خیزش دانشجویی آمریکایی با تحریک ایران است.

عضو شورای عالی مدیریت حوزه‌های علمیه کشور بیان کرد: امروز روز بیداری ملت‌ها است، نقطه آغازین نهضت مقاومت و خیزش بزرگ الهی پیروزی انقلاب اسلامی بود، ولی در این نقطه نماند، و از مرز‌های ایران عبور کرد.

او ادامه داد: آمریکایی‌ها نمی‌دانند این خیزش انسانیت و فطرت‌های پاک بشری است که تاکنون با تحمیق و تجهیز رسانه‌ای و توطئه‌های گوناگون در جهل و غفلت به سر می‌بردند و برای آنان حقایق وارونه جلوه داده شده بود.

آیت‌الله اراکی بیان کرد: پرده‌ها به نوعی کنار رفته‌اند، وجدان‌ها بیدار شده‌اند، بشریت خیزش نو یافته و دوران جهل و غفلت ملت‌ها سپری شده، امروز دوران بیداری ملت‌ها است.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم همچنین تصریح کرد: ما به این حکومت‌های اطراف خودمان اعلام می‌کنیم، با ملت‌هایتان آشتی کنید، و با وجدان بشری همراه شوید، کسی با شما جنگ ندارد.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان: حکومت‌های منطقه با جبهه مقاومت همراهی کنند 

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان تاکید کرد: مقاومت اسلامی با حکومت‌های شما در جنگ نیست، ما کاری با شما نداریم، ما سر و کارمان با استکبار است، دشمن ما آمریکا و صهیونیسم است.

او ادامه داد: به فریب کاری‌های آمریکا گوش ندهید، آمریکا می‌خواهد شما را در برابر این حرکت مقاومت جهانی و اسلامی قرار دهد، بدانید اشتباه می‌کنید اگر این توطئه تحمیقی را باور کنید.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: چرا شما خودتان را خرج آمریکا و اسرائیل می‌کنید به نفع شماست که با ملت‌ها همکار و همراه باشید، و به عقل و شرف خودتان برگردید، چون منفعت دنیا و آخرت شما در این است.

عضو شورای مدیریت حوزه همچنین یادآور شد: ما به این کشور‌های گرداگرد خودمان اعلام می‌کنیم، اجازه بدهید ملت به خیابان بیایند، شما نیز از این حرکت مقاومت حمایت کنید تا ملت‌ها شما را دوست داشته باشند و شما را حمایت کنند.

عضو خبرگان رهبری بیان کرد: جریان مقاومت اسلامی امروز، چون سیلی است که بنیان استکبار را از بُن بر خواهد کَند. هیچ قدرتی چه آمریکا و چه اسرائیل و چه کشور‌های اروپایی و چه قدرت نظامی، اقتصادی و رسانه‌ای شما نمی‌تواند در برابر این سیل ویران‌گر استکبار و ظلم‌وستم موجود در منطقه و جهان ایستادگی کند، حاکمان کشور‌های اسلامی، کسی از شما حمایت نخواهد کرد.

استاد حوزه علمیه قم با ذکر این نکته که مقاومت اسلامی اختصاص به امت اسلامی و یا جغرافیای خاصی ندارد بیان کرد: مقاومت اسلامی امروز در قلب آمریکا به جوش آمده و پرچم مقاومت در ۸۰ دانشگاه آمریکا برافراشته شده است.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز جوانان آمریکایی و اروپایی برای اطفال مظلوم فلسطینی گریه می‌کنند و وجدان بشری برای خونی که مظلومانه به وسیله اسرائیل ریخته می‌شود، اشک می‌ریزد و می‌جوشد و این حرکت باز نخواهد ایستاد.

نظر شما