شناسهٔ خبر: 66416816 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نواخته شدن زنگ معلم در مدارس استان مرکزی

مراسم تجلیل از معلمان همزمان با سایر مدارس در مدرسه حکمت اراک برگزار و در ابتدای هفته معلم از معلمان این مدرسه تقدیر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ استاندار استان مرکزی در این مراسم با تبریک روز معلم به معلمان استان گفت: همت معلمین نجات دهنده آینده غیرقابل پیش بینی است و این معلمان هستند با تربیت صحیح فرزندان این کشور می‎توانند آینده ساز شوند.
مخلص الائمه معلمان را همراه همیشگی ما از دبستان تا دانشگاه و مراتب علمی بالاتر دانست و افزود: هر چه بتوانیم در مسیر رفع مشکلات فرهنگیان قدم برداریم آینده بهتری را می‌توانیم پیش رو داشته باشیم گرچه معلمان امروز با وجود تنگنا‌ها همچنان برای تربیت نسل امروز تلاش می‌کنند.
مولوی مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی هم با اشاره به اینکه ۱۷ هزار معلم در دو هزار مدرسه استان مرکزی فعالیت دارند گفت: علاوه بر برگزاری برنامه‌هایی برای گرامیداشت مقام معلم در نواحی آموزش و پرورش در شهر‌های مختلف، مراسم‌هایی توسط دانش آموزان در بیش از دو هزار مدرسه استان نیز برگزار می‌شود.
در ادامه از معلمان نمونه مدرسه حکمت تقدیر شد.

<div id="video-display-embed-code_11061644"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4220389/11061644?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما