شناسهٔ خبر: 66416489 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

استاندار سمنان عنوان کرد؛

جامعه کارگری نماد ارزشمند پویایی، تلاش و موتور محرک اقتصاد کشور

هاشمی به مناسبت ۱۱ اردیبهشت، روز کارگر پیامی را صادر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، «سید محمد رضا هاشمی» استاندار سمنان به مناسبت ۱۱ اردیبهشت روز جهانی کارگر پیامی را صادر کرد.

در این پیام آمده است:

جامعه کارگری بعنوان نماد ارزشمند پویایی، تلاش و موتور محرک اقتصاد کشور، بعنوان اولویت اساسی و یکی از ارکان رشد، تعالی و پیشرفت جامعه و استقلال و خودکفایی ملی محسوب می شود.

کارگران با عزمی راسخ و اراده‌ای سترگ، مبنای تحقق آرمان های امام راحل (ره) و راهبرد مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در نامگذاری سال ۱۴۰۳ به عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم بوده و ارتقای جایگاه ارزشمند کار و کارگری و در نهایت شکوفایی انقلاب اسلامی ایران بر پایه ی تلاش و همت آنان استوار است و خوشبختانه تجربه ی تاریخی ملت قهرمان ایران ثابت نموده است که جامعه عظیم کارگری کشور در جریان انقلاب مردمی ایران اسلامی، دوران هشت سال دفاع مقدس و در صحنه‌های حساس و مختلف کشور تاکنون نقش سازنده و بی‌بدیل داشته و در نیل به اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز سعی و کوشش وافر و به سزایی به انجام رسانده است.

اینجانب ضمن ارج نهادن به زحمات تلاش گران عرصه جهاد اقتصادی کشور، فرا رسیدن روز کارگر را به جامعه کارگری استان سمنان تبریک عرض نموده و با آرزوی توفیق و سربلندی همه خدمتگزاران میهن اسلامی، امیدوارم با حرکت جهادگونه، همراه با خلاقیت و نوآوری این قشر عظیم، شاهد پیشرفت روزافزون ایران سرافراز اسلامی باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما