شناسهٔ خبر: 66416399 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر

بیش از ۲ میلیون نفر واجد شرایط بهره‌مندی از بیمه رایگان مادران روستایی هستند

زنجان - ایرنا- مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر به اجرای طرح بیمه رایگان مادران غیرشاغل روستایی و عشایری دارای سه فرزند و بیشتر در این صندوق اشاره کرد و گفت: بیش از ۲ میلیون نفر واجد شرایط بهره‌مندی از این طرح در کشور هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، بیت‌اله برقراری روز سه شنبه در یادواره شهدای کارگری استان زنجان با اشاره به اقدام صورت گرفته در حوزه بیمه های اجتماعی، افزود: دولت برای اولین بار بخش عمده ای از بدهی تامین اجتماعی را تسویه کرد.
برقراری به عملکرد صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر اشاره کرد و گفت: قبل از دولت سیزدهم این صندوق در طول ۲۶ سال، یک میلیون و ۳۰۰ هزار بیمه شده داشت ولی در ۲ سال گذشته بیش از یک میلیون و ۱۵ هزار نفر عضو جدید به صندوق جذب شده اند.
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در ادامه با بیان اینکه کارگران مهمترین رکن توسعه کشور هستند، افزود: کارگران بازوی قوی و محکم برای جهش تولید و تحقق شعار سال هستند. ‌
وی ادامه داد: بدخواهان و دشمنان انقلاب و نظام دنبال تعطیل شدن واحد های تولیدی هستند ولی کارگران همواره پای کار بوده و در راستای منافع کشور گام برداشته اند.
برقراری به ضرورت توجه به نیازها و مسائل کارگران تاکید کرد و گفت: در اسلام به موضوع کار و کارگری اهمیت فراوانی داده شده است.
وی ادامه داد: در برخی مکاتب و جوامع به کارگران به صورت ابزاری نگاه می شود ولی در اسلام چنین نگاهی وجود ندارد.
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در بخش دیگری از سخنان خود به لزوم انعکاس خدمات و امید آفرینی در جامعه اشاره کرد و ادامه داد: اکنون وظیفه همه ما نسبت به انقلاب و نظام دوچندان است و البته وظیفه داریم کاستی ها را نیز جبران کنیم.
برقراری اظهار کرد: هرکجا تفکر بسیجی وارد عمل شود، موفقیت هم در کنار آن است.


نظر شما