شناسهٔ خبر: 66416296 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

سرعت وزش باد در خراسان رضوی افزایش می‌یابد

وزش باد در خراسان رضوی از امشب، سه شنبه شدت می‌گیرد که این پدیده در مناطق جنوبی با احتمال خیزش گرد و خاک خواهد بود.

صاحب‌خبر -

 سرعت وزش باد در خراسان رضوی افزایش می‌یابد

 

 
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: با شدت گرفتن این پدیده، وقوع گرد و خاک همراه با کاهش دید و کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نخواهد بود.

آذر رضایی پور افزود :  پدیده وزش باد و هوای نسبتا گرم تا اواخر هفته جاری در خراسان رضوی ماندگار خواهد بود و از روز پنج‌شنبه استان تحت تاثیر سامانه بارشی جدیدی قرار خواهد گرفت.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: از ساعات پایانی روز پنج‌شنبه هفته جاری، با شدت گرفتن وزش باد در مناطق جنوبی خراسان رضوی، بارش های پراکنده در این مناطق آغاز خواهد شد که در موعد مقرر اطلاعات تکمیلی اعلام خواهد شد.

وی تصریح کرد: در شبانه روز گذشته، نیشابور با یک و داورزن با ۲۸ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق استان بوده اند و در همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۶ تا ۲۰ درجه را به ثبت رسانده است.

رضایی پور با بیان اینکه کلانشهر مشهد در ۲ روز آینده پدیده جوی خاصی نخواهد داشت، بیان کرد: دمای کنونی مشهد ۱۸ درجه است که طبق تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی امروز بین ۱۰ تا ۲۴ درجه در نوسان خواهد بود.

نظر شما