شناسهٔ خبر: 66416241 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده منتخب مردم قزوین: امنیت شغلی کارگران باید تامین شود

قزوین - ایرنا - منتخب مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس دوازدهم شورای اسلامی گفت: امنیت شغلی کارگران به عنوان رزمندگان جبهه اقتصادی و با هدف تحقق شعار سال در حوزه احیا و رفع موانع تولید باید تامین شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، سالار ولایتمدار (آبنوش) روز سه شنبه در حاشیه بازدید از واحد تولیدی پرس و در جمع کارگران اظهار کرد: کارگر نباید با دلهره اینکه فردا هم کار دارد یا خیر، سرکار حاضر شود، به هرحال امنیت شغلی کم ترین کاری است که باید برای آنها تامین کرد.

وی ضمن تاکید دوباره بر اهمیت تحقق شعار سال و جهش تولید، اضافه کرد: زمینه لازم برای تحقق این شعار توجه ویژه به قشار کارگر است که باید مورد توجه مدیران دستگاه‌های اجرایی و کارخانجات قرار گیرد.

ولایتمدار، مدیری که پیگیر دغدغه‌ کارگران باشد را باشرف توصیف کرد و ادامه داد: مسوولان برای رفع موانع پیش روی واحدهای تولیدی پای کار باشند، چون هنگامی از تولید به عنوان جهاد یاد می شود به این معنی است که کارگر نیز یک جهادگر همانند رزمنده در شلمچه و فکه است و باید به خدمات کارگران ارج نهیم.

منتخب مجلس دوازدهم به طرح‌های قرارگاه خاتم الانبیا در زمان تصدی مسوولیت جانشینی خود در این قرارگاه اشاره کرد و یادآور شد: اقدامات بزرگی که در حوزه انتقال آب، حفر تونل‌ها و فعالیت‌های عظیم تولیدی و عمرانی در قرارگاه انجام شده است، یکی از نتایج کار جهادی بوده و امروز که استرس کارگران کارگاه‌های جوش و کوره را دیدم که نگران امنیت شغلی خود هستند.

ولایتمدار تاکید کرد: هرچه در توان داشته باشم برای تحقق شعار سال و کمک به کارگران که جهادگران جبهه اقتصادی هستند به کار می‌گیرم و در این راه از تمام امکانات و ظرفیت‌های لازم بهره خواهم برد.

گفتنی است، ولایتمدار در تماس با مسوولان متولی حوزه صنعت، خواستار پیگیری و رفع مشکلات این واحد صنعتی و کارگران آن شد.

نظر شما